×
×

محمدجلیل عندلیبی اعلام کرد

  • کد نوشته: 1393
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۲۷ام اردیبهشت ۱۳۸۹
  • ۱ دیدگاه
  • عندلیبی از انتشار دوم آلبوم «گرفتار» و «جاده ابریشم» با صدای«افتخاری» خبر داد. محمدجلیل عندلیبی آهنگساز این دو آلبوم در گفت‌وگو  گفت: به دلیل استقبال گسترده از این دو اثر، ۲۰ هزار نسخه در مرحله اول به فروش رسیده و ما کار را برای انتشار دوم دوباره منتشر خواهیم کرد. وی با بیان این که […]

  • عندلیبی از انتشار دوم آلبوم «گرفتار» و «جاده ابریشم» با صدای«افتخاری» خبر داد.

    محمدجلیل عندلیبی آهنگساز این دو آلبوم در گفت‌وگو  گفت: به دلیل استقبال گسترده از این دو اثر، ۲۰ هزار نسخه در مرحله اول به فروش رسیده و ما کار را برای انتشار دوم دوباره منتشر خواهیم کرد.
    وی با بیان این که تعداد تیراژ دوم هنوز مشخص نشده، بیان داشت: در طی مدتی که کار در بازار موجود بود از سوی علاقمندان تقاضای انتشار تصویری این دو آلبوم را داشتیم که ما نیز با احترام به تقاضای مخاطبان تا ۱۰ روز آتی آلبوم تصویری این دو اثر را در بازار موسیقی منتشر خواهیم کرد.
    به گزارش فارس، در آلبوم گرفتار قطعاتی چون یوسف عزیز با شعری از مولانا، ‌پریدیم با شعری از وحشی بافقی، گرفتار با شعری از ابوالقاسم لاهوتی، وقت دعا با شعری از مولانا،‌تو آمدی با شعری از مهدخت مخبر، یا علی با شعری از سهیل محمودی و زندگی با شعری از هما میر افشار به چشم می‌خورد که قطعه گرفتار و زندگی به مینو افتاده و عبدالوهاب شهیدی تقدیم شده است.
    بنابر این گزارش، در آلبوم جاده ابریشم که برگزیده ای از اجرای گروه مولانا در ژاپن است قطعاتی چون پیام صلح بر اساس اشعاری از محمد جلیل عندلیبی،‌مرد سفر با شعری از عطار نیشابوری، سرمست و بنی آدم با شعری از سعدی،‌دوبیتی با شعری از باباطاهر،‌سرخوشان با شعری از حافظ و ایران مهد هنر با شعری از جواد آذر وجود دارد.
    گرفتار و جاده ابریشم حاصل همکاری ۵ ساله عندلیبی و افتخاری است که تکنوازانی چون رامیز قلی اف نوازنده تار آذری، محمود ترسون نوازنده کمانچه چینی و جمشید عندلیبی و بهزاد فروهی نوازنده نی در کنار اعضای گروه به هنرنمایی پرداخته‌اند.

    https://musiceiranian.ir/?p=1393
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *