×
×

مدیر امور مالی و اداری برج میلاد:

  • کد نوشته: 13817
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۱۸ام مرداد ۱۳۹۰
  • ۱۵ دیدگاه
  • ما می‌توانیم پارکینگ سر باز و با زمین خاکی در اختیار بگذاریم اما این کار را نمی‌کنیم. شهرداری فرهنگسراها و سالن‌های دیگری را نیز احداث کرده است و هنرمندان اگر از قیمت ناراحت باشند،‌ می‌توانند برنامه‌های خود را در آن سالن‌ها اجرا کنند

  • ژاله‌قالیباف معتقد است قیمت بالای اجاره پارکینگ مجموعه به این دلیل است که امکانات خاصی دارد و قابل مقایسه با سایر پارکینگ‌ها نیست.

    محسن ژاله قالیباف مدیر امور مالی و اداری برج میلاد تهران در گفت‌وگو با پایگاه اطلاع‌رسانی موسیقی ایران،‌ درباره هزینه اجاره سالن برای اجرا، اظهار کرد: هزینه‌ای که از سوی مرکز همایش‌های بین‌المللی برج میلاد از برگزارکنندگان برنامه‌ها دریافت می‌شود، هزینه‌ای است که توسط شورای شهر مصوب شده است.

    وی درباره مبلغ دریافت شده به عنوان هزینه پارکینگ افزود: از آن جایی که کل فضای پارکینگ را برای برگزاری برنامه‌‌ها درگیر می‌کنیم باید هزینه‌ کل پارکینگ را لحاظ کنیم. ضمن آن که هزینه اجاره پارکینگ برای هر اتومبیل،‌ ۵ هزار تومان است و ما برای این که نه به مردم و نه به برگزارکننده فشار بیاید، آن را تقسیم می‌کنیم؛ ۳ هزار تومان مردم‌ و ۲ هزار تومان برگزارکننده.

    مدیر مالی و اداری برج میلاد د با اشاره به قابلیت‌های فضای پارکینگ برج میلاد،‌ تصریح کرد: اصولا مجموعه برج میلاد با رویکرد متفاوت و با اهداف توریستی ساخته شده است، از همین رو پارکینگ این مجموعه با سایر پارکینگ‌های شهرداری در سطح شهر، متفاوت است.

    وی در پاسخ به این سوال که “ویژگی خاص پارکینگ میلاد چیست و آیا این ویژگی توجیه منطقی برای اختلاف قیمت است؟”، ابراز کرد:‌ ما می‌توانیم پارکینگ سر باز و با زمین خاکی در اختیار بگذاریم اما این کار را نمی‌کنیم. شهرداری فرهنگسراها و سالن‌های دیگری را نیز احداث کرده است و هنرمندان اگر از قیمت ناراحت باشند،‌ می‌توانند برنامه‌های خود را در آن سالن‌ها اجرا کنند. این تفاوت قیمت مثل تفاوت دو خانه است که تفاوت بسیاری با هم دارند.

    ژاله‌قالیباف در ادامه صحبت‌های خود،‌ هزینه بالای مصالح و ساخت برج را یکی از دلایل قیمت بالای هزینه‌ها دراین مکان عنوان کرد و گفت: آیا این سالن باید هزینه مشابهی با تالار وحدت داشته باشد که این روزها دوره استهلاک خود را سپری می‌کند؟ برج میلاد بهترین تجهیزات را از همه حیث دارد و برای راحتی بیشتر شهروندان در یک جزیره میان بزرگراه‌ها احداث شده است. همه این‌ها در کنار هم هزینه‌هایی را برای مجموعه رقم زده که باید با برگزاری همایش‌ها و برنامه‌های مختلف تامین شود.

    وی معتقد است هزینه ۳ هزار تومان برای فردی که حاضر می‌شود ۷۵ هزار تومان پول بلیت کنسرت بدهد،‌ دور از انتظار نیست و مطمئنا نسبت به آن اعتراضی نخواهد داشت.

    مدیر مرکز همایش‌های بین‌المللی برج میلاد افزود: شما وقتی قرار است نان تهیه کنید، ‌به کیفیت فکر می‌کنید یا قیمت؟‌ تا به امروز همیشه به قیمت فکر کرده‌ایم که باید هزینه زیادی را در ازای مازاد دورریخته نان بدهیم. هزینه‌های سالن برج میلاد نیز بر محور کیفیت محاسبه می‌شود.

    ژاله قالیباف با تاکید بر برخی اقدامات حمایتی مجموعه همچون تخفیف روزهای هفته و …، اظهار کرد:‌ ما به زعم خود از هنرمندان حمایت می‌کنیم و از آن طرف هم انتظار داریم وقتی خود هنرمند تمایل دارد برنامه‌اش را در یک سالن با کیفیت برگزار کند، هزینه پارکینگ را نیز بدهد.

    وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود، مبلغ ورودی را صحیح ندانست و اعلام کرد:‌ ما از برگزار کنندگان تنها حدود ۲ هزار تومان پول پارکینگ دریافت می‌کنیم و ۳ هزار تومان نیز از مردمی که برای حضور در اجرا می‌آیند. این مبلغ را برگزارکننده مراسم می‌تواند به صورت کامل تقبل کند.

    https://musiceiranian.ir/?p=13817
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *