×
×

علیرضا شریفی: هیچ مشکلی با موسیقی ندارم

  • کد نوشته: 102443
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۱۷ام اسفند ۱۳۹۴
  • ۱ دیدگاه
  • نشست رسانه‌ای مدیرعامل برج میلاد تهران به منظور معرفی برنامه‌های نوروزی این مجموعه توریستی فرهنگی در تالار تشریفات مرکز همایش‌های برج میلاد برگزار شد.
    +گزارش تصویری «موسیقی ایرانیان» از این نشست خبری

    علیرضا شریفی: هیچ مشکلی با موسیقی ندارم
  • کنسرت های نوروزی

    کنسرت های نوروزی

    نشست رسانه‌ای مدیرعامل برج میلاد تهران به منظور معرفی برنامه‌های نوروزی این مجموعه توریستی فرهنگی در تالار تشریفات مرکز همایش‌های برج میلاد برگزار شد.

    مدیرعامل برج میلاد خبر داد: «هیچ تصمیمی برای برگزاری کنسرت‌های موسیقی پاپ در سال ۹۵ نداریم.»

    علیرضا شریفی در پاسخ به پرسش خبرنگاری مبنی بر اینکه با توجه به حذف موسیقی پاپ از این شرکت (برج میلاد) و همچنین حضور دوباره آن در قالب یک جشنواره نوروزی موضع دقیق برج میلاد نسبت به موسیقی پاپ چیست؟ گفت: بنده از بدو حضورم در برج میلاد با سوالی مبنی بر نوع برخوردم با موسیقی مواجه بودم؟! و باید بگویم من هیچ مشکلی با موسیقی ندارم.

    او ادامه داد: شائبه‌ای پیش آمده که من مخالف موسیقی هستم، ما به هیچ وجه مخالف موسیقی نیستیم و در یک سال گذشته اگر کنسرت پاپ در این مجموعه برگزار نشده است، در دوره‌ی مدیریت قبلی هم وجود داشته است.

    این مدیر در عین حال گفت: همانطور که همه می‌دانند ما در شرکت برج میلاد تهران با انتظارات و درخواست‌های مختلفی مواجه هستیم و باید برنامه‌های گوناگون را در سالن‌های همایش‌ها میزبانی کنیم مثلا در سال ۹۴ میزبان شش کنگره بودیم، در واقع زمان خالی برای برگزاری کنسرت نداشته‌ایم.

    او در پاسخ به پرسش دیگر مبنی بر اینکه رویکرد دقیق برج میلاد نسبت به موسیقی پاپ چیست؟ بیان کرد: ما در مورد رشته‌ها و تخصص‌های موسیقی اظهار نظر نمی‌کنیم، کار ممیزی برعهده بنده نیست. از سال ۹۴ به صورت جدی میزبان اجرای پاپ نبودیم اما همین موسیقی در قالب برنامه‌های ارگانی در برج اجرا می‌شد، در جشنواره فجر هم تصمیم مدیران این جشنواره بود که موسیقی پاپ در برج اجرا نشود، بنابراین ما نقشی در این اتفاق نداشتیم و در طول سال هم هیچ تصمیمی درباره موسیقی پاپ نداریم.

    کنسرت های نوروزی

    کنسرت های نوروزی

    شریفی در ادامه سخنانش گفت: در جشنواره نوروزی برج میلاد که با عنوان “نوروزگار” برگزار می‌شود، چهار گروه موسیقی پاپ روی صحنه می‌روند که حضور مازیار فلاحی و «دنگ‌شو» تا کنون قطعی شده‌ است اما درباره دو گروه دیگر، تصمیم‌گیری نکرده‌ایم.

    او در پاسخ به پرسشی مبنی بر تغییر تعرفه اجاره‌بهای سالن همایش‌ها، گفت: تعرفه سالن‌های همایش برج میلاد برای سال ۹۵ هنوز تغییر نکرده است. اجاره‌بهای سالن نیز بستگی به این دارد که درخواست‌کننده چه امکاناتی از ما بخواهد. اجاره‌بهای برگزاری یک برنامه معمولی در سالن همایش‌های برج میلاد، ۲۵ میلیون تومان است که با توجه به درخواست‌ها تغییر می‌کند.

    مدیرعامل برج میلاد در پاسخ به این پرسش که چرا برگزاری کنسرت در سالن همایش‌ها در انحصار شرکت‌های خاص است، تصریح کرد: من این موضوع را رد می‌کنم، همه کنسرت‌ها می‌توانند در برج میلاد برگزار شوند. کسی نمی‌تواند مدعی انحصار در برج میلاد باشد و ما اصلا سیاست‌مان این نیست.

    شریفی که ۱۷ اسفندماه در سالن کنفرانس برج میلاد سخن می‌گفت درباره ویژه‌برنامه “نوروزگار” گفت: این برنامه از ۲ تا ۱۲ فروردین ماه برگزار خواهد شد و علاوه بر کنسرت‌های یادشده، در ۱۱ شب میزبان گروه‌های موسیقی اقوام ایرانی خواهد بود. همچنین تعدادی از کودکان کار را که موسیقی خیابانی اجرا می‌کنند مورد بررسی قرار داده و از آن‌ها دعوت کرده‌ایم تا قبل از اجراهای اصلی، اجرای خود را روی صحنه ببرند.

    مدیرعامل برج میلاد مشخص کردن اکران نوروزی در این مکان را به روزهای آینده موکول کرد.

    در ادامه عکسهای «موسیقی ایرانیان» (عکاس: مرضیه امیری) از این مراسم را مشاهده نمایید. (برای بزرگنمایی تصاویر، بروی هر یک از عکسها کلیک کنید)

    https://musiceiranian.ir/?p=102443
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *