×
×

اثری از «آرشید آذرین»

  • کد نوشته: 138034
  • موسیقی ایرانیان
  • پنجشنبه, ۱۲ام اسفند ۱۳۹۵
  • ۰
  • hot-topic-logoآلبوم «هفت جان» اثری از «آرشید آذرین»، از سوی نشر «هرمس» روانه بازار موسیقی شد. این در حالیست که این اثر، به طور همزمان در ایران و فرانسه به انتشار رسیده است.
    +جزئیات کامل این اثر به همراه کاورهای آلبوم «هفت جان» را در ادامه دنبال کنید

    اثری از «آرشید آذرین»
  • آلبوم «هفت جان» اثری از «آرشید آذرین»، از سوی نشر «هرمس» روانه بازار موسیقی شد. این در حالیست که این اثر، به طور همزمان در ایران و فرانسه به انتشار رسیده است.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، «هفت جان»، نام اثری به آهنگسازی و نوازندگی «آرشید آذرین» است که برای تکنوازی پیانو ساخته شده و این هنرمند قطعات آنرا به اجرا در آورده است.

    بنا بر گفته های «رامین صدیقی»، مدیر نشر «هرمس»، مایه اصلی موسیقی این اثر، تم‌های ملودیک ایران و تا حدی ارمنستان است با سمت و سو یابی هایی به موسیقی جز که بداهه‌نوازی هم در آن نقش عمده‌ای دارد و برای نامگذاری این اثر -که برگرفته از نام یکی از قطعات آلبوم است- از «هفت شهر عشق» عطار نیشابوری الهام گرفته شده است.

    «آرشید آذرین» نوازنده، خواننده و آهنگساز ایرانی است که حرفه اصلی اش پرتو‌‌شناسی قلب و عروق می باشد. این هنرمند که علاوه بر پزشکی به طور جدی بر پژوهش موسیقی و دیگر شاخه هایش نیز متمرکز است، با هنرمندان و موزیسینهای متعددی همکاری داشته است. وی همچنین پیش از این یک مجموعه کار برای سازهای پرکاشن، کنترباس و پیانو منتشر کرده است.

    شایان ذکر است که «آرشید آذرین» با بنیاد «عطار نیشابوری» همکاری می‌کند و علاوه بر آن به طور مستمر در سمپوزیوم‌های پزشکی ایران سخنرانی کرده و ورکشاپ برگزار می‌کند. آذرین علیرغم سفرهای متعددش به ایران، تا به حال در داخل کشور کنسرتی نداشته است.

    علاقه مندان برای تهیه آلبوم «هفت جان» به صورت نسخه اصلی می توانند به مراکز معتبر فروش محصولات فرهنگی و هنری سراسر کشور مراجعه نمایند، همچنین این اثر از طریق سایت «بیپ تونز beeptunes.com» قابل خریداری دیجیتال و دانلود قانونی است.

    +دموی قطعات آلبوم «هفت جان» را آنلاین بشنوید و در صورت تمایل پس از خرید دیجیتال، قانونی دانلود کنید (بییپ تونز)

    در ادامه می توانید کاورهای آلبوم «هفت جان» را مشاهده نمایید (برای بزرگنمایی تصاویر، بروی هر یک از عکسها کلیک کنید):

     

    https://musiceiranian.ir/?p=138034
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *