×
×

کامکار:

  • کد نوشته: 13802
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۱۶ام مرداد ۱۳۹۰
  • ۱ دیدگاه
  • نوازنده ساز کمانچه گروه ‘ دوستی’ با بیان اینکه کنسرت این گروه در شهرهای کشور نیز برگزار می شود از احتمال میزبانی اصفهان و شیراز برای نیمه دوم امسال خبر داد. ‘شهرام ناظری’ ، ‘حسین علیزاده’ ، ‘اردشیر کامکار’ ، ‘سعید فرج پوری’ ، ‘محمد فیروزی’ ، ‘پژمان حدادی’ ، ‘بهنام سامانی’ ، ‘سیامک جهانگیری’ […]

  • نوازنده ساز کمانچه گروه ‘ دوستی’ با بیان اینکه کنسرت این گروه در شهرهای کشور نیز برگزار می شود از احتمال میزبانی اصفهان و شیراز برای نیمه دوم امسال خبر داد.
    ‘شهرام ناظری’ ، ‘حسین علیزاده’ ، ‘اردشیر کامکار’ ، ‘سعید فرج پوری’ ، ‘محمد فیروزی’ ، ‘پژمان حدادی’ ، ‘بهنام سامانی’ ، ‘سیامک جهانگیری’ و ‘روزبه رحیمی’ اعضای گروه موسیقی دوستی هستند.
    گروه دوستی که از یک سال پیش به همت ‘حسین علیزاده’ و ‘شهرام ناظری’ راه‌اندازی شده از پنجم تا هشتم مرداد با حضور پنج عضو سابق گروه ‘چاووش’ و چهار نوازنده جوان در تالار’میلاد’ نمایشگاه‌ بین‌المللی تهران نخستین کنسرت خود را برپا کرد.
    ‘اردشیر کامکار’ روز جمعه درگفت و گو با خبرنگار فرهنگی ایرنا در مورد اجرای موسیقایی هفته گذشته گروه ‘دوستی’افزود: معتقدم این کنسرت بسیار موفق بود و اعضای آن نیز اجرای مطلوبی داشتند.
    نوازنده ساز کمانچه گروه دوستی ادامه داد: بخشی از کنسرت به بدهه خوانی
    ‘شهرام ناظری’ و بداهه نوازی ‘حسین علیزاده’ اختصاص داشت که با استقبال خوبی از جانب مخاطبان همراه شد.
    کامکار در مورد دونوازی خود با ‘سعید فرج پوری’ گفت: برای این دونوازی کمتر از پنج روز فرصت تمرین داشتیم و بیشترین عملکرد ما نیز بر اساس تجربه در این کنسرت صورت گرفت.
    وی با یادآوری اینکه سبک نوازندگی متفاوتی نسبت به فرج پوری دارد، افزود: بر همین اساس سعی شد تا با نزدیکی با یکدیگر این دونوازی را به صورت گفت و گو انجام دهیم.
    کامکار با بیان اینکه مخاطبان این کنسرت از لحاظ شنیداری با مشکل رو به رو بودند، یادآور شد: اغلب سالن های موجود در کشور مختص اجرای کنسرت نیست، بایستی تلاش کرد تا سالنی برای اجراهای موسیقایی هم شان هنر ایران زمین ساخته شود.

    https://musiceiranian.ir/?p=13802
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *