×
×

تحت امتیاز سازمان «سراج» و «دلصدا»

  • کد نوشته: 137944
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۱۰ام اسفند ۱۳۹۵
  • ۰
  • خواننده آلبوم «۶» جدیدترین اثر رسمی خود را به زودی منتشر می‌کند. فرزاد فرزین که این روزها با حضور در سریال «عاشقانه» در شبکه نمایش خانگی حضور پررنگی دارد و آخرین کنسرت خود در تهران را نیز در تاریخ ۱۷ بهمن در تهران روی صحنه برد، به زودی موزیک ویدئو و تک آهنگ جدیدی را […]

    تحت امتیاز سازمان «سراج» و «دلصدا»
  • خواننده آلبوم «۶» جدیدترین اثر رسمی خود را به زودی منتشر می‌کند.

    فرزاد فرزین که این روزها با حضور در سریال «عاشقانه» در شبکه نمایش خانگی حضور پررنگی دارد و آخرین کنسرت خود در تهران را نیز در تاریخ ۱۷ بهمن در تهران روی صحنه برد، به زودی موزیک ویدئو و تک آهنگ جدیدی را منتشر خواهد کرد.

    در این موزیک ویدئو و تک آهنگ که با ترانه‌ای از روزبه بمانی به زودی منتشر خواهد شد و «مرز» نام دارد، فرزاد فرزین سعی در ادای دین به شهدای مدافع حرم داشته و کارگردانی این موزیک ویدئو را مهران علوی بر عهده داشته است.

    فرزاد فرزین پیش از این نیز با حضور در آلبوم «دلصدا» و اجرای قطعات مناسبتی و اجرای تیتراژ برنامه «ماه عسل» قابلیت های بالای خود در حوزه موسیقی مناسبتی و ارزشی نشان داده است. این خواننده تا کنون آلبوم هایی چون: شراره، شوک، شانس، شخصی، شش و… را در بازار موسیقی کشورمنتشر کرده است.

    او همچنین با تک اهنگ هایی تجربه حضور در آلبوم های گروهی چون دلصدا و آلبوم «خاص» را در کارنامه اش دارد.

    گفتنی ست موزیک ویدئوی «مرز» تحت امتیاز سازمان «سراج» و «دلصدا» منتشر خواهد شد و اخبار و اطلاعات آن به زودی در اختیار دوستداران این خوانده قرار خواهد گرفت.

     

    https://musiceiranian.ir/?p=137944
       
    برچسب ها فرزاد فرزین

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *