×
×

پنج و شش خردادماه

  • کد نوشته: 1369
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۲۵ام اردیبهشت ۱۳۸۹
  • ۰
  • نخستین سمینار سراسری اعضای هیات‌مدیره شعبه‌های انجمن موسیقی ایران، پنج و شش خردادماه در هتل فردوسی تهران برگزار می‌شود. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی موسیقی ایران، سخنران افتتاحیه این سمینار حمید شاه‌آبادی معاون امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خواهد بود و سیدمحمدحسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز در روز اختتامیه حضور خواهد داشت. […]

  • نخستین سمینار سراسری اعضای هیات‌مدیره شعبه‌های انجمن موسیقی ایران، پنج و شش خردادماه در هتل فردوسی تهران برگزار می‌شود.

    به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی موسیقی ایران، سخنران افتتاحیه این سمینار حمید شاه‌آبادی معاون امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خواهد بود و سیدمحمدحسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز در روز اختتامیه حضور خواهد داشت.
    مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی به همراه رئیس شعبه انجمن موسیقی و یک نفر از هنرمندان عضو هیات مدیره انجمن هر استان در این سمینار حاضر خواهند بود.
    انجمن موسیقی ایران به عنوان قدیمی‌ترین نهاد موسیقی کشور از سال ۱۳۶۴ به فعالیت در عرصه موسیقی و رشد و توسعه این هنر اصیل می‌پردازد. تشکیل شعبه در مراکز استان‌ها توانسته حوزه نفوذ و اثرگذاری این انجمن را عمق بخشیده و بر اهمیت آن بیفزاید. اینک و در آستانه ربع قرن فعالیت این نهاد لزوم بازنگری در ساختار آن به منظور ارتقا و بهره‌وری بهینه انجمن موسیقی ایران ضروری می‌نماید. بدین منظور پیشنهاد برگزاری نخستین سمینار مسوولان انجمن موسیقی ایران ارائه می‌شود.
    این سمینار در قالب کمیته‌هایی به این شرح برگزار می‌شود: ۱. کمیته ساماندهی وضعیت اداری و مالی (الف. نیروی انسانی ب.امور و منابع مالی ج. بهبود روش‌های اداری) ۲. کمیته هماهنگی و ارتباطات بین شعبه‌های انجمن تحت عنوان «موسیقی، اقوام ایرانی و اتحاد ملی» ۳. کمیته جایگاه شعبه‌های انجمن موسیقی در ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و نقش آنها در چشم‌انداز فعالیت‌های هنری استان ۴. کمیته بازگری اساسنامه و آیین‌نامه داخلی ۵. کمیته خلاقیت و ایده‌های نو.
    این کمیته‌ها پس از تشکیل، در حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در روز اختتامیه، گزارش‌هایی را ارائه خواهند کرد.
    نخستین سمینار سراسری اعضای هیات‌مدیره شعبه‌های انجمن موسیقی ایران، پنج و شش خردادماه در تهران برگزار می‌شود.

    https://musiceiranian.ir/?p=1369
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *