×
×

پس از انتشار قطعه «فروغ» و در آستانه سال جدید

  • کد نوشته: 136691
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۲ام اسفند ۱۳۹۵
  • ۰
  • کنسرت زمستانی «علیرضا قربانی» با اجرای قطعاتی از ساخته‌های «فردین خلعتبری» و «مهیار علیزاده» برای دو شب دیگر تمدید شد. این خواننده مطرح طی روزهای بیست و یکم و بیست و دوم اسفندماه سانس‌های تمدیدی اجرایش را در تالار وحدت تهران روی صحنه می‌برد.
    +موزیک ویدئوی «فروغ» با صدای «علیرضا قربانی» و آهنگسازی «سامان صمیمی»، چندی پیش از طریق «موسیقی ایرانیان» منتشر و در دسترس مخاطبین قرار گرفت که با استقبال گسترده ای از سوی جامعه هنری و مخاطبین همراه بود

    پس از انتشار قطعه «فروغ» و در آستانه سال جدید
  • پوستر کنسرت علیرضا قربانی

    پوستر کنسرت علیرضا قربانی

    کنسرت زمستانی «علیرضا قربانی» با اجرای قطعاتی از ساخته‌های «فردین خلعتبری» و «مهیار علیزاده» برای دو شب دیگر تمدید شد. این خواننده مطرح طی روزهای بیست و یکم و بیست و دوم اسفندماه سانس‌های تمدیدی اجرایش را در تالار وحدت تهران روی صحنه می‌برد.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، فروش بلیت‌های این کنسرت از ساعت ۱۰ صبح روز دوشنبه دوم اسفند‌ماه آغاز شده و علاقه‌مندان برای تهیه‌بلیت می‌توانند به سایت ایران کنسرت و مراکز معتبر فرهنگی و هنری مراجعه نمایند. این برنامه با همت موسسه فرهنگی هنری «آهنگ اشتیاق» برگزار خواهد شد.

    علیرضا قربانی روز هشتم بهمن‌ماه این کنسرت را طی دو سانس در برج میلاد تهران روی صحنه برد و فروش بلیت‌های آن برنامه با استقبال بسیار خوب مخاطبان مواجه شد و در مدت زمان کمتر از پنج روز به پایان رسید. پس از آن کنسرت درخواست‌های زیادی از سوی طرفداران ان خواننده در فضای مجازی مبنی بر تمدید برنامه مطرح شد اما براساس اعلام دست‌اندرکاران آن اجرا، به دلیل فشردگی برنامه‌های سالن‌ها چنین اتفاقی رخ نداد.

    شایان ذکر است که موزیک ویدئوی «فروغ» با صدای «علیرضا قربانی» و آهنگسازی «سامان صمیمی»، چندی پیش از طریق «موسیقی ایرانیان» منتشر و در دسترس مخاطبین قرار گرفت که با استقبال گسترده ای از سوی جامعه هنری و مخاطبین همراه بود. این ویدئو به کارگردانی «سینا پاکدل» و با حمایت موسسه تبلیغاتی نور و به مناسبت پنجاهمین سالگرد درگذشت «فروغ فرخزاد» تولید شده و در آن جمعی از چهره‌های مطرح فرهنگی و هنری کشور جلوی دوربین رفته‌اند.

    https://musiceiranian.ir/?p=136691
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *