×
×

اثری از «تقی صاحبقرانی»

  • کد نوشته: 135447
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۱۷ام بهمن ۱۳۹۵
  • ۰
  • hot-topic-logoآلبوم «کیمدی دلی»، اثری از «تقی صاحبقرانی»، توسط شرکت فرهنگی-هنری «طنین آوای طوفان»، منتشر شد. این در حالیست که همزمان با نشر این اثر، می توان آنرا از سوی سایت «بیپ تونز» بصورت آنلاین و قانونی خریداری کرد.
    +جزئیات کامل این اثر به همراه کاورهای آلبوم «کیمدی دلی» را در ادامه دنبال کنید

    اثری از «تقی صاحبقرانی»
  • آلبوم کیمدی دلی

    آلبوم «کیمدی دلی»، اثری از «تقی صاحبقرانی»، توسط شرکت فرهنگی-هنری «طنین آوای طوفان»، منتشر شد. این در حالیست که همزمان با نشر این اثر، می توان آنرا از سوی سایت «بیپ تونز» بصورت آنلاین و قانونی خریداری کرد.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، آلبوم موسیقی «کیمدی دلی»، در سبک یک موسیقی تجربی، به آهنگسازی و خوانندگی «تقی صاحبقرانی» ساخته شده است که شامل ۷ قطعه با عناوین «کیمدی دلی»، «ریتمو فوبیا»، «دلی»، «ایمی پیچاق کسیبدی»، «دولان گل»، «سوئیت بهار» و «هشتری پوپروسی» می باشد و تنظیم این قطعات را «احمد حسن آبادی»، «مهران فرشباف» و «طوفان مهری» بر عهده داشته اند.
    در این اثر «نقی صاحبقرانی»، «آرش سرانی آذر»، «اردا مختار زاده»، «سعید محمودیان»، «علی لامعی»، «حسن عبدالعظیم زاده»، «جلیل حمیدی»، «یاشار ایمان پور»، «نوید مثمر»، «دانیال فرهادی» و «ارشد جوانی» به نوازندگی پرداخته اند.

    شایان ذکر است که آلبوم موسیقی تجربی «کیمدی دلی»، از «تقی صاحبقرانی»، توسط شرکت «طنین آوای طوفان» به انتشار رسید و علاقمندان می توانند جهت تهیه نسخه اورجینال آن به مراکز معتبر فروش در بازار موسیقی مراجعه نمایند. همچنین دانلود قانونی این اثر از طریق سایت «بیپ تونز» امکان پذیر می باشد.

    +دموی قطعات آلبوم «کیمدی دلی» را آنلاین بشنوید و در صورت تمایل پس از خرید دیجیتال، قانونی دانلود کنید (بییپ تونز)

    در ادامه می توانید کاورهای آلبوم «کیمدی دلی» را مشاهده نمایید (برای بزرگنمایی تصاویر، بروی هر یک از عکسها کلیک کنید):

    https://musiceiranian.ir/?p=135447
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *