×
×

«یاد تو می افتم» اولین اثر «هوروش بند» ۲۴ بهمن منتشر می‌شود

  • کد نوشته: 135018
  • موسیقی ایرانیان
  • چهارشنبه, ۱۳ام بهمن ۱۳۹۵
  • ۰
  • گروه موسیقی «هوروش» به زودی اولین قطعه رسمی خود را با تنظیم «مسعود جهانی» منتشر می‌کند. مسعود جهانی تنظیم کننده مطرح موسیقی با اعلام این خبر گفت: اولین قطعه گروه «هوروش» با خوانندگی مهدی دارابی و ترانه آرش AP، ۲۴ بهمن ماه از رسانه‌های مجاز موسیقی منتشر می‌شود. این قطعه با فضایی متفاوت و به […]

    «یاد تو می افتم» اولین اثر «هوروش بند» ۲۴ بهمن منتشر می‌شود
  • گروه موسیقی «هوروش» به زودی اولین قطعه رسمی خود را با تنظیم «مسعود جهانی» منتشر می‌کند.

    مسعود جهانی تنظیم کننده مطرح موسیقی با اعلام این خبر گفت: اولین قطعه گروه «هوروش» با خوانندگی مهدی دارابی و ترانه آرش AP، ۲۴ بهمن ماه از رسانه‌های مجاز موسیقی منتشر می‌شود. این قطعه با فضایی متفاوت و به نوعی تلفیق آواز اصیل ایرانی و ریتم هیپ هاپ حاصل سال‌ها تحقیق و بررسی است که امیدوارم مخاطبان نیز از شنیدن آن لذت ببرند. این را هم بگویم که چون فضای این قطعه متفاوت است و ترانه محور نیست، پس از شنوندگان می‌خواهم به آن زمان بدهند و زود قضاوت نکنند.

    حمید فریزند مدیر تولید گروه «هوروش» ضمن ابراز امیدواری از موفقیت قطعه «یاد تو می افتم» اضافه کرد: نام اولین قطعه این گروه، «یاد تو می افتم» است که در آن خواننده وظیفه ای فراتر از یک راوی شعر دارد و مخاطب پس از چند بار شنیدن این قطعه، متوجه آن خواهد شد.

    شایان ذکر است؛ قطعه «یاد تو می افتم» اولین اثر گروه «هوروش» با مجوز رسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ۲۴ بهمن منتشر می‌شود.

    https://musiceiranian.ir/?p=135018
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *