×
×

با آهنگسازی و تنظیم «کاوه یغمایی»

  • کد نوشته: 134845
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۱۲ام بهمن ۱۳۹۵
  • ۰
  • hot-topic-logoآلبوم موسیقی راکِ «ناگهان رفته» به خوانندگی «هومن غفوری»، منتشر و راهی بازار موسیقی کشور شد. این در حالیست که همزمان با انتشار اثر، می توان آنرا از سایت «بیپ تونز»، بصورت قانونی و دیجیتال خریداری کرد.
    +جزئیات کامل این اثر به همراه کاورهای آلبوم «ناگهان رفته» را در ادامه دنبال کنید

    با آهنگسازی و تنظیم «کاوه یغمایی»
  • آلبوم موسیقی راکِ «ناگهان رفته» به خوانندگی «هومن غفوری»، منتشر و راهی بازار موسیقی کشور شد. این در حالیست که همزمان با انتشار اثر، می توان آنرا از سایت «بیپ تونز»، بصورت قانونی و دیجیتال خریداری کرد.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، آلبوم «ناگهان رفته» با آهنگسازی و تنظیم «کاوه یغمایی»، موزیسین شناخته شده موسیقی کشورمان و صدای «هومن غفوری»، در سبک راک ایرانی به اجرا و ضبط رسیده و شامل ۱۰ قطعه به عناوین «بهار»، «نمی بخشمت»، «خاتون ستاره»، «عید برنمی گرده»، «رهایی»، «محکوم»، «بانو»، «خونه تو»، «تاریخ تو جغرافیای من» و «بچه های جنگ» می باشد.

    در این مجموعه «رستاک حلاج» نیز آهنگسازی دو قطعه را بر عهده داشته و درکنار «کاوه یغمایی»، «نیلوفر فرزندشاد» به عنوان نوازنده در این اثر حضور دارد. ترانه سرایان این اثر، «رستاک حلاج»، «پریا تفنگ ساز»، «هومن غفوری»، «نعمت الله مداح»، «امید میرحسینی»، «شمیم به‌نژاد» و «میثم یوسفی» بوده اند. کار عکاسی و طراحی کاور این اثر هم توسط «آژانس پیکس» (رضا دریاکناری) انجام شده است.

    شایان ذکر است که آلبوم «ناگهان رفته»، از سوی موسسه‌ی فرهنگی و هنری «نوخسروانی باربد» منتشر شده و می توان آن را بصورت اورجینال، از مراکز معتبر فروش بازار موسیقی تهیه نمود. همچنین خرید آنلاین و دانلود قانونی این اثر از طریق «بیپ تونز»، امکان پذیر است.

    شایان ذکر است که آلبوم «ناگهان رفته»، تازه ترین اثر «هومن غفوری» اکنون به صورت اورجینال در مراکز معتبر فروش قابل تهیه بوده و علاقمندان به خرید اینترنتی و قانونی این اثر نیز می توانند از طریق سایت «بیپ تونز» اقدام نمایند.

    +دموی قطعات آلبوم «هومن غفوری» را آنلاین بشنوید و در صورت تمایل پس از خرید دیجیتال، قانونی دانلود کنید (بییپ تونز)

    در ادامه می توانید کاورهای آلبوم «هومن غفوری» را مشاهده نمایید (برای بزرگنمایی تصاویر، بروی هر یک از عکسها کلیک کنید):

    https://musiceiranian.ir/?p=134845
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *