×
×

به سرپرستی و خوانندگی افشین طالبی

  • کد نوشته: 133980
  • موسیقی ایرانیان
  • چهارشنبه, ۶ام بهمن ۱۳۹۵
  • ۰
  • دومین اجرای گروه موسیقی پاپ اِمو بند (اتحاد موسیقی استوار) در سال ۹۵ عصر چهارشنبه ۶بهمن ماه در سالن اصلی فرهنگسرای نیاوران برگزار می شود. اِمو بند یکی از جوان ترین گروه های موسیقی پاپ کشور است که به سرپرستی و خوانندگی افشین طالبی، ششم بهمن ماه ساعت ۲۱ در فرهنگسرای نیاوران به روی صحنه […]

    به سرپرستی و خوانندگی افشین طالبی
  • دومین اجرای گروه موسیقی پاپ اِمو بند (اتحاد موسیقی استوار) در سال ۹۵ عصر چهارشنبه ۶بهمن ماه در سالن اصلی فرهنگسرای نیاوران برگزار می شود.

    اِمو بند یکی از جوان ترین گروه های موسیقی پاپ کشور است که به سرپرستی و خوانندگی افشین طالبی، ششم بهمن ماه ساعت ۲۱ در فرهنگسرای نیاوران به روی صحنه می رود.

    گروه”اِمو بند” که ازسال ٩١ با انتشارتعدادی تک تراک در فضای مجازی کارخودش را آغازکرده ،مجوز اولین آلبومش را نیز با نام “آرم” از دفترموسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دریافت نموده است. آلبوم آرم به زودی ازطرف شرکت نی لبک شرقی منتشر می شود.

    این گروه که بیشتر مخاطبانشان را گروه سنی ١۶ تا ٢۵ تشکیل می دهد، سعی کرده قطعاتی را مناسب با این گروه سنی اجرا کند. قطعاتی چون بیدارم ،بارون ،شک و آروم از ساخته های علیرضا الله یاری و اشعار مریم اسماعیلی در این کنسرت اجرا خواهد شد.

    طالبی خواننده و پیانیست این گروه با بیان اینکه دراین اجرا گروه ،مخاطبان خود را شگفت زده خواهد کرد وبرای اولین بار قطعه “اینقدر خوبی” را برای علاقمندان اجرا می کند افزود:من ، سعید قنبرپور و میثم کمالی کوهساری با سازهای پیانو و گیتار ،همکاری خودمان را از سال ٨٩آغازو گروه اِموبند را تشکیل داده ایم این گروه اجراهایی را در نارنجستان شهرستان نورداشته و درحال دریافت مجوزآلبوم دوم خود ازدفتر موسیقی است که دراوایل سال ٩۶ آن را منتشرخواهیم کرد.همچنین باید بگویم گروه ما یکی از جوان ترین گروه های پاپ است که کارخودش را با دریافت مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به صورت رسمی آغاز کرده است.

    گفتنی است علاقمندان به این اجرا برای تهیه بلیط می توانند به سایت ایران کنسرت مراجعه نمایند.

    https://musiceiranian.ir/?p=133980
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *