×
×

گزارش های مفصل از متن و حاشیه اجراهای هفتمین روز جشنواره موسیقی فجر

  • کد نوشته: 133436
  • موسیقی ایرانیان
  • جمعه, ۱ام بهمن ۱۳۹۵
  • ۰
  • سی و دومین جشنواره بین المللی موسیقی فجر، ساعت ۱۹ امروز جمعه ۱ بهمن ماه ‌ به کار خود پایان می دهد. . دیروز (سی ام دی ماه) نیز اجراهای هفتمین شب به روی صحنه رفت.
    +گزارشهای متنی و تصویری از کنسرت های «محسن یگانه»، «زانیار خسروی»، گروه موسیقی «لیان»، سمفونی پنج بتهوون و کاپریس ایتالیایی چایکوفسکی در تالار وحدت، بداهه نوازی «پویان بیگلر» و «سینا خشک بیجاری»، گروه موسیقی «شواش»، «اجرای مشترک نوازندگان اوکراین و ایران، «شادیانه و غمونه‌های بختیاری»، «آریا عظیمی‌نژاد»، ارکستر ملی ایران به خوانندگی علیرضا افتخاری و گروه موسیقی «چهارباغ»

    گزارش های مفصل از متن و حاشیه اجراهای هفتمین روز جشنواره موسیقی فجر
  • جشنواره موسیقی فجر

    جشنواره موسیقی فجر

    سی و دومین جشنواره بین المللی موسیقی فجر، ساعت ۱۹ امروز جمعه ۱ بهمن ماه ‌ به کار خود پایان می دهد. . دیروز (سی ام دی ماه) نیز اجراهای هفتمین شب به روی صحنه رفت.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، آیین پایانی سی و دومین جشنواره بین المللی موسیقی فجر در حالی امروز در تالار وحدت برگزار می شود که از ساعتی پیش از این برنامه و نیز هم زمان با این اختتامیه، آخرین اجراهای این دوره از جشنواره در تالار رودکی و سالن میلاد نمایشگاه بین المللی برگزار می شود.

    در جشنواره امسال گروه های گوناگونی در گونه های مختلف موسیقی در شش تالار وحدت، رودکی، برج آزادی، فرهنگسرای نیاوران، برج میلاد و سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران، کنسرت برگزار کردند.

    آیین پایانی این دوره از جشنواره ی موسیقی فجر، امروز جمعه یکم بهمن ماه از ساعت ۱۹ در تالار وحدت تهران برگزار می شود.

    در ادامه می توانید گزارش مفصل «موسیقی ایرانیان» از اجراهای پنجمین شب جشنواره موسیقی فجر را دنبال کنید.

    https://musiceiranian.ir/?p=133436
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *