×
×

گفتگو با مدیر سی و دومین جشنواره موسیقی فجر

  • کد نوشته: 133423
  • موسیقی ایرانیان
  • جمعه, ۱ام بهمن ۱۳۹۵
  • ۰
  • مطمئنا بخش موسیقی نواحی چه در سال کذشته و چه امسال برای هنرمندان راضی کننده بوده است و ما سعی کردیم به این موضوع نگاه حمایتی داشته باشیم. حمیدرضا نوربخش در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا به هنرمندان موسیقی نواحی که از آنها تقدیر شده جوایزی تعلق می‌گیرد؟ اظهار کرد: سعی کردیم تمام […]

    گفتگو با مدیر سی و دومین جشنواره موسیقی فجر
  • مطمئنا بخش موسیقی نواحی چه در سال کذشته و چه امسال برای هنرمندان راضی کننده بوده است و ما سعی کردیم به این موضوع نگاه حمایتی داشته باشیم.

    حمیدرضا نوربخش در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا به هنرمندان موسیقی نواحی که از آنها تقدیر شده جوایزی تعلق می‌گیرد؟ اظهار کرد: سعی کردیم تمام هنرمندان بخش نواحی که امسال به جشنواره آمدند از اجراها راضی باشند. همه‌ی درآمد حاصل از فروش بلیت اجراهای موسیقی نواحی نیز متعلق به خود هنرمندان است.

    او درباره برخی ازاجراهای موسیقی نواحی که مخاطب ندارند به همین دلیل هم فروش خوبی هم ندارند، گفت: ما حجم باقی مانده بلیت گروهایی که درآمد خوبی از فروش نداشتند را جبران می‌کنیم.

    مدیر سی و دومین جشنواره موسیقی فجر بیان کرد: مطمئنا بخش موسیقی نواحی چه در سال کذشته و چه امسال برای هنرمندان راضی کننده بوده است و ما سعی کردیم به این موضوع نگاه حمایتی داشته باشیم.

    نوربخش افزود: نواحی، بخش جدی، فرهنگی و ریشه ای موسیقی ماست، بنابراین نگاه ما نیزحمایتی است و این بخش را با پاپ مقایسه نمی کنیم. ما اصرار داریم که هنرمندان در این بخش حضور داشته باشند زیرا ما وظیفه ای داریم. اساسا بخشی از اهداف جشنواره ها این است که ویترین فرهنگی باشند یعنی بتوان بخش های صدرصد فرهنگ موسیقی را به جامعه معرفی کنیم و گسترش دهیم.

    او با بیان اینکه ما نیز این وظیفه را پر رنگ تر از سال گذشته انجام داده ایم، بیان کرد: قطعا سال های آینده هم هر کسی که دبیر جشنواره موسیقی باشد همین رویه را ادامه می دهد. ما سعی کردیم از همه اقوام در جشنواره حضور داشته باشند. هنرمندان هم قطعا از این موضوع راضی هستند.

    مدیر سی و دومین جشنواره موسیقی فجر درباره اینکه جشنواره در مراسم اختتامیه و تجلیل از استاد پهلوان رسول بخش زنگشاهی چه هدیه نقدی در نظر گرفته است؟ توضیح داد: ما هر کاری که برای این هنرمندان انجام دهیم بازهم شایسته شخصیت آنها نیست اما سعی می کنیم در حد بضاعت خودمان انجام وظیفه کنیم.

    https://musiceiranian.ir/?p=133423
       
    برچسب ها حمیدرضا نوربخش

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *