×
×

پیش از رونمایی و انتشار، از طریق سایت «بیپ تونز»

  • کد نوشته: 132768
  • موسیقی ایرانیان
  • چهارشنبه, ۲۹ام دی ۱۳۹۵
  • ۰
  • hot-topic-logoآلبوم «این نیز بگذرد» اثر تازه «حسین پرنیا» با صدای «فاضل جمشیدی» پیش از رونمایی و انتشار آن، از سوی سایت «بیپ تونز»، پیش فروش شد.
    +تیزر تصویری به همراه جزئیات کامل این اثر

    پیش از رونمایی و انتشار، از طریق سایت «بیپ تونز»
  • آلبوم «این نیز بگذرد» اثر تازه «حسین پرنیا» با صدای «فاضل جمشیدی» پیش از رونمایی و انتشار آن، از سوی سایت «بیپ تونز»، پیش فروش شد.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، «این نیز بگذرد»، اثری به آهنگسازی «حسین پرنیا» آهنگساز و نوازنده شناخته شده موسیقی ایرانیست که به سبک آوازی و با صدای «فاضل جمشیدی» خواننده موسیقی سنتی به اجرا در آمده است که می توان گفت، جمشیدی پس از وقفه ای نسبتاَ طولانی، بار دیگر آواز خود را در این آلبوم تقدیم مخاطبانش می کند.

    این آلبوم در مایه اصفهان ساخته شده و نوازندگانی همچون «آرش فرهنگفر»، «صائب کاکاوند»، «بهمن فریادرس»، «میلاد مرادی» و«پژمان پرنیا» به نوازندگی قطعات آن پرداخته و آواز «فاضل جمشیدی» را همراهی کرده اند.

    شایان ذکر است که آلبوم «این نیز بگذرد»، پیش از انتشار از سایت «بیپ تونز» پیش فروش شده و علاقمندان می توانند برای خرید قانونی آن، به این سایت مراجعه نمایند. (از اینجا پیش خرید کنید)

    این اثر موسیقایی که از سوی مرکز موسیقی «حوزه هنری» منتشر خواهد شد، قرار است روز شنبه، دوم بهمن ماه، در هجدهمین برنامه «اتفاق ترانه» رونمایی گردد.

    https://musiceiranian.ir/?p=132768
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *