×
×

به قلم فاضل جمشیدی
کتاب «خاطراتم در خانه موسیقی» در ارسباران رونمایی می‌شود

  • کد نوشته: 435234
  • موسیقی ایرانیان
  • پنجشنبه, ۱۲ام اسفند ۱۴۰۰
  • ۰
  • کتاب «خاطراتم در خانه موسیقی» به قلم فاضل جمشیدی خواننده موسیقی ایرانی پنج‌شنبه ۱۲ اسفند در فرهنگ‌سرای ارسباران رونمایی می‌شود.
    کتاب «خاطراتم در خانه موسیقی» در ارسباران رونمایی می‌شود
  • فاضل جمشیدی

    فاضل جمشیدی

    به نقل ازروابط عمومی فرهنگ‌سرای ارسباران، کتاب «خاطراتم در خانه موسیقی» به قلم فاضل جمشیدی، ساعت ۱۶ پنجشنبه ۱۲ اسفند با حضور نویسنده اثر در این فرهنگ‌سرا رونمایی می‌شود.

    جمشیدی درباره علت نگارش کتاب «خاطراتم در خانه موسیقی» گفت: تعامل با هنرمندان در این مدت، حضور در جشنواره‌های موسیقی، حضور در خانه هنرمندان و ارتباط با مردم بویژه موسیقی‌دانان در رده‌های مختلف از دانشجو تا استاد موجب شد علی‌رغم اینکه در حال حاضر سمت اجرایی در خانه موسیقی ندارم و فقط عضو آن هستم، هم‌چنان موسیقی‌دانان از من درباره مسائل صنفی و رفاهی آینده و انتخابات سوال بپرسند و عملاً افکار عمومی مرور گذشته را مطرح می‌کنند. بنابراین تصمیم گرفتم یادداشت‌ها و خاطراتم از آن ۵ سال را بنویسم و تحت عنوان خاطرات خانه موسیقی نشر دهم.

    فاضل جمشیدی خواننده و جامعه‌شناس سال ۱۳۳۸ در شهرری متولد شد. وی تحصیلات دانشگاهی خود را در رشته کارشناسی جامعه‌شناسی با گرایش پژوهشگری ادامه داد و در کنار تحصیل به فراگیری ردیف آوازی نزد نصرالله ناصح‌پور، کریم صالح‌عظیمی و شهرام ناظری پرداخت.

    او از سال ۸۰ تا ۸۲ مشاور اجرایی و از سال ۸۲ تا ۸۵ معاون اجرایی خانه موسیقی بود. وی فعالیت حرفه‌ای خود را از اواخر دهه ۸۰ آغاز کرد و در گروه‌ها و ارکسترهای مختلف به خوانندگی پرداخت و هم‌چنین به مدت ۵ سال مشاور و معاون اجرایی خانه موسیقی بود.

    فرهنگ‌سرای ارسباران در خیابان شریعتی – خیابان جلفا واقع شده و حضور در این نشست برای عموم آزاد است.

    منبع: مهر
    https://musiceiranian.ir/?p=435234
       
    برچسب ها فاضل جمشیدی

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *