×
×

گزارش تصویری «موسیقی ایرانیان» از کنسرت «خنیاگران مهر» در جشنواره موسیقی فجر

  • کد نوشته: 131967
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۲۸ام دی ۱۳۹۵
  • ۰
  • شامگاه دوشنبه ۲۷ دی تالار وحدت با میزبانی از سه اجرای ارکستر ملی، خنیاگران مهر و ارکستر نیلپر دچار مشکلاتی اعم از تاخیر و بی نظمی در برگزاری برنامه هایش شد.
    +در ادامه عکسهای «علی چاشنی گیر» از متن و حاشیه کنسرت «وحید تاج» را می توانید مشاهده نمایید

    گزارش تصویری «موسیقی ایرانیان» از کنسرت «خنیاگران مهر» در جشنواره موسیقی فجر
  • کنسرت وحید تاج

    شامگاه دوشنبه ۲۷ دی تالار وحدت با میزبانی از سه اجرای ارکستر ملی، خنیاگران مهر و ارکستر نیلپر دچار مشکلاتی اعم از تاخیر و بی نظمی در برگزاری برنامه هایش شد.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، خریداران بلیت اجرای «خنیاگران مهر» با صدای وحید تاج، از ساعت ۲۱:۳۰ به تالار وحدت آمده بودند اما اجازه ورود به سالن را نداشتند. آن ها پس از گذشت ۴۵ دقیقه و در اواسط اجرای ارکستر نیلپر داخل شدند و درهای تالار برای ورودشان بارها و بارها باز و بسته شد.

    در ادامه تعدادی از کسانی که بلیت کنسرت خنیاگران مهر را خریده و به علت تاخیر در شروع آن از میانه اجرای قبل یعنی ارکستر نیلپر به سالن آمده بودند از ورودشان پشیمان شدند و بیرون رفتند.

    یک ساعت بعد از آغاز کنسرت ارکستر نیلپر، وحید تاج خواننده گروه خنیاگران مهر  توسط نوید گوهری رهبر و سرپرست ارکستر نیلپر  به مخاطبانش پیام داد و از آن ها عذرخواهی کرد.

    گوهری نیز با اشاره به برخی ناهماهنگی‌های ایجاد شده در گروه ارکستر به علت شرایط نامناسب، از مخاطبان عذرخواهی کرد.

    با به پایان رسیدن اجرای ارکستر نیلپر، گروه خنیاگران مهر به سرعت کارهای مربوط به تنظیم صدا را انجام داد و سرانجام در ساعت ۲۲:۴۵ دقیقه روی صحنه رفت.

    این گروه که شامل ۱۲ نوازنده زن است، امسال تشکیل شده و بهزاد عبدی آهنگساز و نیوشا بریمانی سرپرست نوازندگان آن است.

    نیوشا بریمانی در ابتدا گفت: «یاد می‌کنم از عزیزی که در جمع ما نیست و به دلیل ضبط موسیقی در خارج از کشور است؛  بهزاد عبدی کار تنظیم و آهنگسازی قطعات این کنسرت را انجام داده است.»

    شایان ذکر است که کنسرت خنیاگران مهر شامل پنج قطعه موسیقی بدون کلام و ۹ قطعه موسیقی با همراهی وحید تاج به عنوان خواننده بود. این کنسرت در نهایت در ساعت یک بامداد به پایان رسید.

    در ادامه می توانید گزارش تصویری «موسیقی ایرانیان» (عکاس: علی چاشنی گیر) از کنسرت وحید تاج را مشاهده نمایید.

    https://musiceiranian.ir/?p=131967
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *