×
×

گزارشی از این اجرا

  • کد نوشته: 13181
  • شادروان موسوي
  • پنجشنبه, ۶ام مرداد ۱۳۹۰
  • ۲ دیدگاه
  • سیروان خسروی – خواننده پاپ – شامگاه گذشته (چهارشنبه، پنجم مردادماه) در سالن همایش‌های برج میلاد تهران روی صحنه رفت. به گزارش خبرنگار بخش موسیقی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، خواننده‌ی تیتراژ سریال طنز «ساختمان پزشکان» (به کارگردانی سروش صحت) به همراه گروه شش‌نفره‌اش شب گذشته با سالن مملو از جمعیت برج میلاد مواجه شدند که […]

  • سیروان خسروی – خواننده پاپ – شامگاه گذشته (چهارشنبه، پنجم مردادماه) در سالن همایش‌های برج میلاد تهران روی صحنه رفت.

    به گزارش خبرنگار بخش موسیقی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، خواننده‌ی تیتراژ سریال طنز «ساختمان پزشکان» (به کارگردانی سروش صحت) به همراه گروه شش‌نفره‌اش شب گذشته با سالن مملو از جمعیت برج میلاد مواجه شدند که برای اجرای این گروه جمع شده بودند.

    خسروی این کنسرت را با رونمایی از یکی از قطعات آلبوم جدیدش آغاز کرد و بدون تنفس، حدود ۱۰ قطعه را برای مخاطبانش که بی‌وقفه او را تشویق می‌کردند، اجرا کرد.

    این خواننده در حالی که گاهی دست به ساز می‌شد و قطعاتی را تک‌نوازی می‌کرد، ‌گاهی هم به طور ثابت پشت میکروفون قرار می‌گرفت و قطعاتی را با ایجاد فضای هاوس ترانس و گاهی با ریتم آرام می‌خواند که با زمزمه و همراهی مخاطبان همراه بود.

    قطعات «بارون»، «بارون پاییزی»، «ساعت ۹» و «تو مریضی» از قطعاتی بودند که با سازهای کیبورد، پرکاشن، درامز، گیتار باس و گیتار الکتریک، یکی پس از دیگری اجرا می‌شدند.

    اما قطعه‌ای که بیش از همه مورد توجه حاضران قرار گرفت، قطعه‌ی تیتراژ پایانی «ساختمان پزشکان» بود که با تک‌نوازی تار توسط میلاد درخشانی – نوازنده‌ی میهمان گروه -، سالن اجرا حال و هوایی متفاوت به خود گرفت.

    این قطعه به دلیل استقبال زیاد حاضران، دو بار اجرا شد.

    اما موسیقی متن فیلم سینمایی «سوت پایان» به کارگردانی نیکی کریمی در حالی به صدا درآمد که قسمت‌های از فیلم هم‌زمان از مانیتور برای حاضران پخش می‌شد.

    به گزارش ایسنا، در کنسرت سیروان خسروی، بیش از یک ردیف به چهره‌های شناخته‌شده‌ی هنری و ورزشی اختصاص داشت که بین اجرای قطعات معرفی می‌شدند.

    رامبد جوان پس از این‌که توسط سیروان خسروی به حاضران معرفی شد، به طور غیرمنتظره روی سن پرید و پشت میکروفون خواننده قرار گرفت و گفت: تا به حال پشت میکروفون یک خواننده قرار نگرفته بودم. همیشه برای کسانی که از بین ما رفته‌اند، یک دقیقه سکوت می‌کنیم؛ اما امشب از همه‌ی شما می‌خواهم یک دقیقه فقط تشویق کنید.

    نیکی کریمی، علی قربانزاده، صابر ابر، پژمان بازغی، محسن یگانه، امیر طبری، پژمان جمشیدی، سحر دولتشاهی، مهناز افشار، سامان مقدم و ‌تورج اصلانی از جمله میهمانان ویژه‌ی این اجرا بودند.

    سیروان خسروی امروز (ششم مردادماه) نیز اجرایی را در دو سانس ۱۸ و ۲۱ پشت سر می‌گذارد.

    در حاشیه:

    گروه سیروان خسروی با یک ساعت تأخیر در صحنه‌ی اجرا حضور پیدا کردند.

    مسعود همایونی – نوازنده‌ی گیتار الکتریک – در این اجرا حضور نداشت.

    https://musiceiranian.ir/?p=13181
       
    برچسب ها سيروان خسروي

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *