×
×

آهنگ های محبوب جهان شنیده شد!

  • کد نوشته: 131463
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۲۷ام دی ۱۳۹۵
  • ۰
  • ارکستر بادی کارا به رهبری بردیا کیارس در سانس اول اجراهای تالار رودکی سومین روز جشنواره موسیقی فجر برای علاقمندان برگزار شد.
    +در ادامه عکسهای «مهسا کیوان پور» از متن و حاشیه کنسرت «ارکستر بادی کارا» را می توانید مشاهده نمایید

    آهنگ های محبوب جهان شنیده شد!
  • ارکستر بادی کارا

    ارکستر بادی کارا به رهبری بردیا کیارس در سانس اول اجراهای  تالار رودکی سومین روز جشنواره موسیقی فجر برای علاقمندان برگزار شد.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، ارکستر بادی کارا در سومین شب از جشنواره موسیقی فجر به رهبری بردیا کیارس ساعت ۱۸/۳۰  بیست و ششم دیماه در تالار رودکی میزبان مخاطبان بود. در آغاز برنامه بردیا کیارس به میهمانان خیر مقدم گفت و از کوتاهی وقت و عدم اجرای همه قطعات عذر خواهی کرد و گفت علاقه مندان می توانند تمامی قطعات را در برنامه های آتی این کنسرت بشنوند.  سپس نوازندگان گروه بادی کارا با هنرنمایی خود و با رهبری بردیا کیارس قطعاتی زیبا از آهنگ های محبوب جهان را اجرا کردند که برای مخاطبان خاطره انگیز بود و مورد استقبال قرار گرفت.

    ارکستر بادی کارا شامل ۳۵ نفر نوازنده است که آنسامبلی متشکل از نوازندگان ایران است که با سازهای بادی چوبی، بادی برنجی، درامز، گیتار بیس و پرکاشن، به رهبری بردیا کیارس قطعات شاخص موسیقی جهان را در سبک های متفاوت اعم از لاتین و جز اجرا می کنند.

    از شخصیت هایی که در این کنسرت حضور داشتند می توان به علی مرادخانی معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و فرزاد طالبی مدیر کل دفتر موسیقی و نادر مشایخی اشاره کرد.

    در ادامه می توانید گزارش تصویری «موسیقی ایرانیان» (عکاس: مهسا کیوان پور) از کنسرت ارکستر بادی کارا را مشاهده نمایید.

    https://musiceiranian.ir/?p=131463
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *