×
×

گروه کُر ارکستر سمفونیک تهران به رهبری رازمیک اوحانیان روی صحنه رفت

  • کد نوشته: 130776
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۲۶ام دی ۱۳۹۵
  • ۰
  • گروه کُر ارکستر سمفونیک تهران به رهبری «رازمیک اوحانیان»، ۲۵دی ساعت ۱۸/۳۰در تالار رودکی تهران و در دومین شب از برگزاری سی و دومین جشنواره موسیقی فجر بخشی از آهنگ های خاطره انگیز انقلابی را اجرا کرد.
    +در ادامه عکسهای «علی چاشنی گیر» از متن و حاشیه کنسرت «کُر ارکستر سمفونیک تهران» را می توانید مشاهده نمایید

    گروه کُر ارکستر سمفونیک تهران به رهبری رازمیک اوحانیان روی صحنه رفت
  • کُر ارکستر سمفونیک تهران

    گروه کُر ارکستر سمفونیک تهران به رهبری «رازمیک اوحانیان»، ۲۵دی ساعت ۱۸/۳۰در تالار رودکی تهران و در دومین شب از برگزاری سی و دومین جشنواره موسیقی فجر بخشی از آهنگ های خاطره انگیز انقلابی را اجرا کرد.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، در بخش اول این کنسرت قطعاتی از آثار آهنگسازان موسیقی کلاسیک از جمله موتزارت، جورج گرشوین، فالوو و موسیقی فولکلور چک اجرا شد. در بخش دوم کنسرت قطعات انقلابی از جمله قطعه ایران ساخته لوریس چکناوریان و آزادی ساخته گلنوش خالقی و گلچینی از آهنگ های فولکلور ایران توسط گروه کر ارکستر سمفونیک تهران اجرا شد که این بخش نیز با توجه به حال و هوای ایرانی آثار بیشتر مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت.

    قطعه آخری که اجرا شد قطعه ایران ساخته لوریس چکناوریان بود، در این قطعه رازمیک اوحانیان از لوریس چکناواریان دعوت کرد که به روی سن بیاید و قسمتی از این قطعه را رهبری نماید که مورد استقبال پر شور مخاطبان قرار گرفت.

    شایان ذکر است که در این اجرا؛ شاهرخ شیر دوست و محمد رضا قراتپه، یاشار احمدی، محمد کیا خسروی، میلاد بیگدلو، به عنوان تک خوان به همراه گروه ۴۰ نفری کر ارکستر سمفونیک تهران اجرا داشتند .

    از چهره های حاضر در این اجرا می توان به فرزاد طالبی مدیر کل دفتر موسیقی، علی اکبر صفی پور مدیر عامل بنیاد رودکی، لوریس چکناوریان و مهدی وجدانی مدیر روابط عمومی جشنواره اشاره کرد.

    در ادامه می توانید گزارش تصویری «موسیقی ایرانیان» (عکاس: علی چاشنی گیر) از کنسرت گروه کُر ارکستر سمفونیک تهران را مشاهده نمایید.

     

    https://musiceiranian.ir/?p=130776
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *