×
×

درخواست صادقی از مادر کودکی که چندی پیش رها شده بود

  • کد نوشته: 130663
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۲۵ام دی ۱۳۹۵
  • ۱ دیدگاه
  • بخش پاپ سی و دومین جشنواره موسیقی فجر با صدای «رضا صادقی» راس ساعت ۱۹ بیست و چهارم دی ماه آغاز به کار کرد.
    +در ادامه عکسهای «مرضیه امیری» از متن و حاشیه کنسرت «رضا صادقی» را می توانید مشاهده نمایید
    +صادقی: این سرزمین امنیت و وقارش را از کسانی دارد که جان دادند تا ما جان بگیریم

    درخواست صادقی از مادر کودکی که چندی پیش رها شده بود
  • کنسرت رضا صادقی

    بخش پاپ سی و دومین جشنواره موسیقی فجر با صدای «رضا صادقی» راس ساعت ۱۹ بیست و چهارم دی ماه آغاز به کار کرد.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، این کنسرت در ابتدا با قرائت بیانیه ستاد برگزاری جشنواره موسیقی فجر آغاز شد که در بخشی از این بیانیه آمده بود: «جشنواره امسال را شاید بتوان تاریخی ترین جشنواره در طول سی و دو دوره ی گذشته ارزیابی کرد. رحلت حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی در آستانه برگزاری این رخداد فرهنگی که منحر به لغو ٢ روز اول جشنواره و جابجایی ده ها برنامه در جدول جشنواره گردید ، یکی از موارد استثنا و بی سابقه در اجراییات این دوره بود که با تلاش همکاران و همراهی هنرمندان ارجمند به خوبی انجام گرفت .ستاد سی و دومین جشنواره موسیقی فجر ضمن تسلیت مجدد ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی یار دیرین امام و رهبری ، مخاطبان عزیز را به دیدن برنامه های جشنواره دعوت میکند.»

    پس از قرائت بیانیه ستاد برگزاری جشنواره، رضا صادقی با اجرای قطعه «کلافه» روی صحنه آمد و پس از اجرای قطعه نخست، رو به حضار گفت: «نمی دانم موضوع چیست ولی امسال ابر و باد و مه و خورشید و فلک دست به دست هم داده اند تا افتتاحیه جشنواره موسیقی فجر به نام من بیفتد و از این بابت خوشحالم.»

    صادقی در ادامه افزود: «این سرزمین امنیت و وقارش را از کسانی دارد که جان دادند تا ما جان بگیریم و خیلی چیزها را به آنها مدیونیم. امیدوارم نماینده های خوبی برای آن نسل رزمنده و شهدا باشیم.»

    صادقی افزود: «هنرمندان زیادی هستند که در بین ما نیستند و امروز دلم برای تک تک آنها تنگ شده است. می خواهم به افتخار ناصر عبداللهی، مرتضی پاشایی، خسرو شکیبایی و حبیب محبیان و خیلی های دیگر و البته تمام پدران و مادران این سرزمین به صورت ایستاده دست بزنید.»

    کنسرت رضا صادقی

    خواننده آلبوم «فقط گوش کن» که در اواسط برنامه‌اش بهنام ابطحی را به عنوان «رهبر ارکسترش» به حاضرین معرفی کرد، رو به حاضرین در سالن گفت: «پیش از شروع اجرا از دوستان ستاد خبری جشنواره به من اطلاع دادند که اهالی رسانه و دوستان خبرنگار برای پوشش خبری این اجرا در سالن هستند. دوستانی که قطعا حضورشان در همه این سالها کمک شایانی به جامعه موسیقی در ایران کرده است. امروز از همه دوستان اهالی رسانه خواهانم که درمورد ویدئویی که منتشر کردم و در آن خواهان پیگیری پیدا شدن یک مادر که دخترش را به دلیل فقر رها کرده بود، اطلاع رسانی کنند. من به شدت پیگیر این موضوع‌ام و امیدوارم با اطلاع رسانی رسانه‌های محترم این دختر خانم بار دیگر به آغوش مادرش برگردد. دختر خانمی که من اسمش را «ایران» گذاشته ام و امیدوارم هر چه زودتر مادرش اطلاعی از خود به من بدهند.»

    این خواننده همچنین در بخش دیگری از صحبت هایش از انتشار آلبوم جدیدش «یعنی درد» تا انتهای امسال خبر داد.

    داشتم فراموشت می‌کردم، مشکی رنگ عشقه، آشنا، وقتی تو نیستی، بانوی من، می خوامت، بخند، عاشقتم و … از جمله قطعاتی بودند که ضادقی در کنار اجرای قطعاتی با ریتم بندری در سالن اجرا کرد که با همخوانی و همراهی دوستدارانش همراه شد.

    سی و دومین جشنواره موسیقی فجر، از بیست و چهارم دی ماه لغایت ۱ بهمن ماه در تهران برگزار می‌شود.

    در ادامه می توانید گزارش تصویری «موسیقی ایرانیان» (عکاس: مرضیه امیری) از کنسرت  رضا صادقی را مشاهده نمایید.

    https://musiceiranian.ir/?p=130663
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *