×
×

خانه موسیقی در جشن سالگرد تاسیس خانه موسیقی

  • کد نوشته: 1298
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۲۱ام اردیبهشت ۱۳۸۹
  • ۰
  • خانه موسیقی در جشن سالگرد تاسیس خانه موسیقی با اعطای جایزه مشکاتیان بهترین نوازنده،بهترین آلبوم موسیقی و کتاب برگزیده موسیقی را معرفی می کند. به گزارش خبرنگار موسیقی ایرنا از خانه موسیقی، جشن خانه موسیقی هم زمان با روز تولد فارابی حکیم و موسیقی دان بزرگ ایرانی برگزار خواهد شد. حمیدرضا نوربخش، که به عنوان […]

  • خانه موسیقی در جشن سالگرد تاسیس خانه موسیقی با اعطای جایزه مشکاتیان بهترین نوازنده،بهترین آلبوم موسیقی و کتاب برگزیده موسیقی را معرفی می کند.

    به گزارش خبرنگار موسیقی ایرنا از خانه موسیقی، جشن خانه موسیقی هم زمان با روز تولد فارابی حکیم و موسیقی دان بزرگ ایرانی برگزار خواهد شد.
    حمیدرضا نوربخش، که به عنوان دبیر جشن امسال انتخاب شده است در اینباره گفت: خانه موسیقی از هم اکنون مقدمات جمع آوری آثار صوتی و مکتوب موسیقی را فراهم کرده است تا مورد داوری قرار بگیرند.
    او ادامه داد: ما امسال برای انتخاب بهترین کتاب موسیقی کتاب های منتشر شده در پنج سال اخیر را مورد بررسی قرار می دهیم تا هیچ کتاب خوبی از قلم نیفتد. از سال های آینده کتاب برگزیده از میان آثار منتشر شده در یک سال گذشته انتخاب می شود.
    نوربخش همچنین با اشاره به اعطای جایزه پرویز مشکاتیان به بهترین نوازنده گفت: ما تصمیم داریم جایزه ای به بهترین نوازنده سنتور و یا یکی از ساز های ایرانی اعطا کنیم. جزئیات این موضوع هنوز مشخص نشده است و پس از تصمیم قطعی و نهایی اعلام می شود.
    خانه موسیقی یکی از مهمترین صنف موسیقی دانان کشورمان است که به مدیر عاملی محمد سریر و با ۹ کانون تخصصی فعالیت های خود را انجام می‌دهد.

    https://musiceiranian.ir/?p=1298
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *