×
×

با عنوان «ساعت ۷»

  • کد نوشته: 129676
  • موسیقی ایرانیان
  • چهارشنبه, ۱۵ام دی ۱۳۹۵
  • ۱ دیدگاه
  • hot-topic-logoدومین آلبوم رسمی «مهدی احمدوند» با نام «ساعت ۷» منتشر و راهی بازار موسیقی شد. این در حالیست که همزمان با انتشار، می توان این اثر را از طریق «بیپ تونز» نیز به صورت قانونی دانلود نمود.
    +جزئیات کامل این اثر به همراه کاورهای آلبوم «ساعت ۷» را در ادامه دنبال کنید

    با عنوان «ساعت ۷»
  • آلبوم «ساعت ۷»

    دومین آلبوم رسمی «مهدی احمدوند» با نام «ساعت ۷» منتشر و راهی بازار موسیقی شد. این در حالیست که همزمان با انتشار، می توان این اثر را از طریق «بیپ تونز» نیز به صورت قانونی دانلود نمود.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، آلبوم «ساعت ۷» یازده قطعه دارد که ترانه‌سرایی، آهنگسازی و تنظیم بیشتر آن‌ها را مهدی احمدوند بر عهده داشته است. نرگس جعفری، شیما سامانفر، امیر بذرافشان و امید علیجانی دیگر ترانه‌سرایان این آلبوم هستند و معین راهبر، مسعود جهانی، فرشاد فارسی و علی بیات چهره‌هایی هستند که در بخش تنظیم با احمدوند همکاری کرده‌اند. میثم مروستی، فرشید ادهمی، بهروز میرزایی، علیرضا الیاسوند و کیان دارات نوازندگان آلبوم «ساعت ۷» هستند و خود احمدوند نیز در دو قطعه گیتار نایلون نواخته است.

    قطعات آلبوم «ساعت ۷» در استودیو شخصی مهدی احمدوند ضبط شده‌اند و میکس و مسترینگ آنها بر عهده محمد فلاحی، آرش پاکزاد، ایمان احمدزاده، مهدی احمدوند، مجید کوهستانی و مسعود جهانی بوده است.

    عماد خیابانیان (عکاس)، امیرعلی سلطانی (گرافیست) و ایمان اسطوره (طراح لباس و گریمور) از دیگران احمدوند در دومین آلبومش بوده‌اند. این آلبوم به تهیه‌کنندگی «مهدی کرد»، از سوی موسسه «آوای سوته دلان» و پخش «دنیای هنر» روانه بازار موسیقی کشور شده است.

    علاقه مندان برای تهیه آلبوم «خطای دید» به صورت نسخه اصلی میتوانند به مراکز معتبر فروش محصولات فرهنگی و هنری سراسر کشور مراجعه نمایند، همچنین این اثر از طریق سایت «بییپ تونز beeptunes.com» نیز به صورت دیجیتال قابل خریداری و دانلود قانونی است.

    +دموی قطعات آلبوم «ساعت ۷» را آنلاین بشنوید و در صورت تمایل پس از خرید دیجیتال، قانونی دانلود کنید (بییپ تونز)

    در ادامه می توانید کاورهای آلبوم «ساعت ۷» را مشاهده نمایید (برای بزرگنمایی تصاویر، بروی هر یک از عکسها کلیک کنید):

    https://musiceiranian.ir/?p=129676
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *