×
×

قطعات اجرا معرفی شد

  • کد نوشته: 129467
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۱۳ام دی ۱۳۹۵
  • ۰
  • گروه موسیقی «لوتوس» به سرپرستی و آهنگسازی حمید بهروزی‌نیا تازه‌ترین کنسرت خود را در چارچوب سی و دومین جشنواره موسیقی فجر برگزار می کند. حمید بهروزی‌نیا سرپرست و آهنگساز گروه «لوتوس» با اشاره به جزییات کنسرت جدیدشان که ساعت ۲۱:۳۰ روز دوشنبه ۲۷ دی ماه در فرهنگسرای نیاوران تهران به صحنه می‌رود، بیان کرد: در […]

    قطعات اجرا معرفی شد
  • گروه موسیقی «لوتوس» به سرپرستی و آهنگسازی حمید بهروزی‌نیا تازه‌ترین کنسرت خود را در چارچوب سی و دومین جشنواره موسیقی فجر برگزار می کند.

    حمید بهروزی‌نیا سرپرست و آهنگساز گروه «لوتوس» با اشاره به جزییات کنسرت جدیدشان که ساعت ۲۱:۳۰ روز دوشنبه ۲۷ دی ماه در فرهنگسرای نیاوران تهران به صحنه می‌رود، بیان کرد: در این کنسرت که غیر از سه قطعه، بقیه قطعات از آثار جدید گروه هستند و چند قطعه در دو بخش «اصفهان» و «نوا» به خوانندگی اشکان کمانگری به مخاطبان ارائه می شود.

    وی در توضیح قطعات کنسرت پیش‌رو گفت: «مرغ لاهوتی»، «ایرانی تبار»، «شیدا»، «وصال» و «احسان» قطعات بخش اول کنسرت هستند. البته با توجه به اعلام ستاد جشنواره مبنی بر اجرای آثار حماسی و انقلابی، قطعه «رزم مشترک» به آهنگسازی زنده یاد پرویز مشکاتیان توسط گروه «لوتوس» اجرا می شود. در بخش دوم برنامه نیز که در دستگاه نواست، قطعه های «نوای عاشقان»، «ضربی نوا»، «برانید» و «ایرانی» به مخاطبان ارائه خواهد شد.

    این نوزانده در معرفی گروه اجرایی کنسرت هم توضیح داد: اشکان کمانگری خواننده، امین گلستانی عود، مسلم علیپور کمانچه، مرتضی مومنیان تمبک، علیرضا گرام فر سنتور، شاهین صفایی تار باس، پرهام صارمی دف اعضای گروه نوازندگان این کنسرت را تشکیل می دهند.

    بهروزی نیا درباره انتخاب اشکان کمانگری به عنوان خواننده نیز گفت: سینا سرلک طی سال های اخیر با گروه «لوتوس» همکاری داشت، اما از آنجا که وی هم اکنون در کشور آمریکا به سر می برد ما تصمیم گرفتیم از خواننده خوش صدای دیگری به نام اشکان کمانگری استفاده کنیم که فکر می‌کنم یکی از بهترین هنرمندانی است که طی هفته های اخیر به عنوان خواننده در کنار گروه ما حضور داشته است. به هر حال ما تصمیم داریم بعد از پایان جشنواره موسیقی فجر کنسرت هایی را نیز در شهرستان ها از همین رپرتوار برگزار کنیم که امیدوارم مورد پسند مخاطبان قرار گیرد.

    سرپرست و آهنگساز گروه «لوتوس» درباره سی و دومین جشنواره موسیقی فجر هم بیان کرد: من اطلاعات چندانی از مسائل مربوط به جشنواره ندارم اما به هر حال تصمیم بر این است که همه آنچه برنامه ریزی شده به خوبی انجام پذیرد. هر جشنواره ای در هر دوره ای با حرف و حدیث هایی همراه است که خوب یا بد بودن آن را باید به بعد از برگزاری جشنواره موکول کرد.

    https://musiceiranian.ir/?p=129467
       
    برچسب ها لوتوس

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *