×
×

«حضور خوانندگان پاپ در جشنواره موسیقی فجر به‌طور کلی خوب است»

  • کد نوشته: 128922
  • موسیقی ایرانیان
  • چهارشنبه, ۸ام دی ۱۳۹۵
  • ۰
  • یک برگزارکننده کنسرت گفت: حضور خوانندگان پاپ در جشنواره موسیقی فجر به‌طور کلی خوب است، اما ای کاش این موسیقی از بخش جنبی به اصلی برود یا به فضای رقابتی وارد شود. رسول ترابی – تهیه‌کننده حوزه موسیقی -، اظهار کرد: فکر می‌کنم سیاست به‌گونه‌ای است که پاپ در بخش جنبی باشد. اگر پاپ در […]

    «حضور خوانندگان پاپ در جشنواره موسیقی فجر به‌طور کلی خوب است»
  • یک برگزارکننده کنسرت گفت: حضور خوانندگان پاپ در جشنواره موسیقی فجر به‌طور کلی خوب است، اما ای کاش این موسیقی از بخش جنبی به اصلی برود یا به فضای رقابتی وارد شود.

    رسول ترابی – تهیه‌کننده حوزه موسیقی -، اظهار کرد: فکر می‌کنم سیاست به‌گونه‌ای است که پاپ در بخش جنبی باشد. اگر پاپ در بخش رقابتی باشد به رشد این موسیقی کمک می‌کند، زیرا خواننده‌ها حتی سر این موضوع که چگونه اجرا کنند و کارشان حالت رسمی‌تری به خود بگیرد، با یکدیگر رقابت می‌کنند.

    او ادامه داد: متأسفانه موسیقی پاپ همیشه سوپاپ اطمینان و مانند بچه سرراهی بوده است. که جشنواره را پررونق‌تر کند و مخاطبان را به سالن بکشانند و استفاده ابزاری از آن شده است.

    ترابی بیان کرد: امسال تعدد خواننده‌ها در بخش پاپ بیشتر شده است و آن‌طور که به ما گفتند، برخی از آن‌ها مانند شهاب مظفری، سینا شعبانخانی بار اول است که به جشنواره می‌آیند. خوانندگان نوپا قصد دارند بستری برای‌شان فراهم شود که کارهای‌شان به‌شکل مجوزدار بیرون بیاید.

    او درباره برگزاری جشنواره‌ای به‌صورت تخصصی برای موسیقی پاپ، گفت: اگر قبول کنند که بستری فراهم شود و جشنواره‌ای تخصصی به‌صورت جدا برای پاپ برگزار شود، خیلی خوب است؛ اما به‌طور کلی، ای کاش بخش رقابتی در جشنواره فجر وجود داشت. می‌دانید انگار بی‌معنی است و صرف این است که کاری انجام شود و برود، اما وقتی موضوع رقابت باشد حتی خود شرکت‌کنندگان، تنوع در برنامه، نوع اجرا و اتفاقات جانبی که رخ می‌دهند، جریان را جذاب‌تر می‌کنند.

    این تهیه‌کننده موسیقی افزود: ای کاش پاپ هم به بخش رقابتی یا اصلی وارد شود. مردم از موسیقی پاپ جشنواره، آن‌گونه که بخش خصوصی آن را برگزار می‌کند، استقبال نمی‌کنند که این موضوع هم به‌خاطر بودجه کم جشنواره و امکانات آن است، مخاطب نیز این موضوع را متوجه می‌شود.

    https://musiceiranian.ir/?p=128922
       
    برچسب ها رسول ترابی

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *