×
×

توسط مؤسسه فرهنگی هنری «رادنواندیش»

  • کد نوشته: 128682
  • موسیقی ایرانیان
  • پنجشنبه, ۲ام دی ۱۳۹۵
  • ۲ دیدگاه
  • بعد از بیست سال اثر جدیدی از «میلاد کیایی» استاد پیشکسوت موسیقی ایران (نوازنده سنتور) با عنوان «راز آشکارا» توسط مؤسسه فرهنگی هنری «رادنواندیش» منتشر می‌شود.
    +مراسم رونمایی این آلبوم در روز سه شنبه ۷ دی ماه ساعت ۱۷ در محل فرهنگسرای ارسباران برگزار خواهد شد و ورود برای عموم آزاد است

    توسط مؤسسه فرهنگی هنری «رادنواندیش»
  • میلاد کیایی

    میلاد کیایی

    بعد از بیست سال اثر جدیدی از «میلاد کیایی» استاد پیشکسوت موسیقی ایران (نوازنده سنتور) با عنوان «راز آشکارا» توسط مؤسسه فرهنگی هنری «رادنواندیش» منتشر می‌شود.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، این آلبوم که «نازنین پدرثانی» با سازهای تمبک و دایره «میلاد کیایی» را همراهی نموده‌اند، بر اساس ملودی‌های خاطره‌انگیز و قدیمی اجرا شده است که در بخشی از آن برای نخستین بار به صورت رسمی ساز سنتور قطعاتی از موسیقی آذری را اجرا می‌نماید.

    در مراسم رونمایی این آلبوم که به همت مؤسسه فرهنگی هنری رادنواندیش و با همکاری فرهنگسرای ارسباران با حضور تعدادی از هنرمندان سر‌شناس انجام می‌پذیرد، علاوه بر میلاد کیایی، نازنین پدرثانی و دو هنرمند دیگر به اجرای قطعات موسیقی خواهند پرداخت. سخنرانی این برنامه را هوشنگ کامکار و دکتر محمد سریر عهده‌دار خواهند بود.

    این مراسم در روز سه شنبه ۷ دی ماه ساعت ۱۷ در محل فرهنگسرای ارسباران برگزار خواهد شد و ورود برای عموم آزاد است.

     

    https://musiceiranian.ir/?p=128682
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *