×
×

در پی استقبال دوستداران موسیقی

  • کد نوشته: 12829
  • شادروان موسوي
  • شنبه, ۲۵ام تیر ۱۳۹۰
  • ۱ دیدگاه
  • کنسرت ارکستر سمفونیک تهران به رهبری شهرداد روحانی،  پس از اجرا در تالار وحدت طی روزهای ۲۵ تا ۲۷ تیرماه و ۲۸ تیرماه در سالن همایش‌های برج میلاد، باز هم به تالار وحدت باز می‌گردد تا پاسخگوی درخواست بخش دیگری از علاقه‌مندان این برنامه باشد. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی موسیقی ایران، براساس درخواست‌های بسیاری علاقه‌مندان […]

  • کنسرت ارکستر سمفونیک تهران به رهبری شهرداد روحانی،  پس از اجرا در تالار وحدت طی روزهای ۲۵ تا ۲۷ تیرماه و ۲۸ تیرماه در سالن همایش‌های برج میلاد، باز هم به تالار وحدت باز می‌گردد تا پاسخگوی درخواست بخش دیگری از علاقه‌مندان این برنامه باشد.

    به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی موسیقی ایران، براساس درخواست‌های بسیاری علاقه‌مندان موسیقی و هموطنان هنردوست، ارکستر سمفونیک تهران به رهبری شهرداد روحانی، روز ۲۹ تیرماه نیز روی صحنه خواهند رفت.

    ارکستر سمفونیک تهران در این اجرا قطعاتی از موسیقی متن فیلم‌های سینمایی ساخته شده از سال ۱۹۴۰ تا به امروز را اجرا می‌کند که می‌توان در این میان به آثاری از ریچارد اشتراوس، پال دوکا، ویکتور یانگ، آلفرد نیومن، جان بری، اسمیت، نینو روتا و هانس سیمر اشاره کرد.

    در این کنسرت اغلب قطعات برای نخستین بار توسط ارکستر سمفونیک تهران اجرا می‌شود. همچنین موسیقی متن فیلم مشهور «محمدرسول‌الله(ص)» به آهنگسازی میشل ژار نیز اجرا خواهد شد.

    ارکستر سمفونیک تهران به رهبری شهرداد روحانی ۲۵ تا ۲۷ تیرماه همزمان با عید سعید نیمه شعبان ساعت ۲۱ به میزبانی تالار وحدت به اجرا می‌گذارد. همچنین ۲۸ تیرماه سالن همایش‌های برج میلاد ساعت ۲۱ میزبان علاقه‌مندان به برنامه‌های ارکستر سمفونیک تهران خواهد بود. پس از این اجرا، ۲۹ تیرماه مجددا در تالار وحدت همین برنامه اجرا می‌شود.

    https://musiceiranian.ir/?p=12829
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *