×
×

«مسعود یکتا» در شب یلدا به روی صحنه رفت

  • کد نوشته: 128280
  • 05 دی 1395
  • ۰
  • گروه موسیقی «بی حصار» که این روزها به سبب اجراهای خاص خود دارای جایگاه ویژه ای در بین مخاطبین و اهل فن شده، دومین رپرتوار خود را ۳۰ آذر ماه در تالار رودکی به روی صحنه برد.
    +در ادامه عکسهای «نیوشا خطیب» از کنسرت «به همان سادگی» را مشاهده نمایید

    «مسعود یکتا» در شب یلدا به روی صحنه رفت
  • کنسرت گروه موسیقی «بی حصار»

    گروه موسیقی «بی حصار» که این روزها به سبب اجراهای خاص خود دارای جایگاه ویژه ای در بین مخاطبین و اهل فن شده، به خوانندگی «مسعود یکتا» دومین رپرتوار خود را ۳۰ آذر ماه در تالار رودکی به روی صحنه برد.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، اعضای این گروه با بازخوانی آثار قدیم موسیقی ایرانی در همه سبک ها به مخاطبین یادآوری کردند که سادگی یکی از مهمترین عوامل در ماندگاری و درخشش این قطعات است. چیزی که در دنیای مدرن و پیچیده ی امروز گم شده است.

    این اجرا شامل بازخوانی آثار بزرگانی چون استاد جواد معروفی، نصرا… زرین پنجه، مجید وفادار، مرتضی نی داوود، همایون خرم، عماد رام، دکتر محمد سریر و انوشیروان روحانی بود که در دو نوبت اجرا شد، نگین سریر و مزدا انصاری با ساز پیانو و نیلوفر ابراهیمی با ساز فلوت مسعود یکتا را برای خواندن این آثار همراهی کردند.

    غلامرضا رضایی (خواننده)، بهار مدیری (نوازنده قیچک)، جمال الدین منبری (خواننده و آهنگساز)، حمیدرضا عاطفی، آزاد میرزاپور (نوازنده تار) و عباس یاری (دبیر هیات اجرایی و تحریریه ماهنامه فیلم) از جمله مهمان های حاضر در این کنسرت بودند.

    در ادامه می توانید عکسهای نیوشا خطیب از این کنسرت را مشاهده نمایید.

       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *