×
×

همزمان با شب «یلدا»

  • کد نوشته: 124912
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۲۴ام آبان ۱۳۹۵
  • ۰
  • گروه موسیقی «بی حصار» که این روزها به سبب اجراهای خاص خود دارای جایگاه ویژه ای در بین مخاطبین و اهل فن شده دومین رپرتوار خود را در ۳۰ آذر ماه همزمان با جشن شب یلدا در تالار رودکی به روی صحنه خواهد برد.
    +این اجرا شامل بازخوانی آثار بزرگانی چون استاد جواد معروفی، نصرا… زرین پنجه، مجید وفادار، مرتضی نی داوود، همایون خرم، عماد رام، دکتر محمد سریر و انوشیروان روحانی خواهد بود

    همزمان با شب «یلدا»
  • گروه موسیقی «بی حصار»

    گروه موسیقی «بی حصار»

    گروه موسیقی «بی حصار» که این روزها به سبب اجراهای خاص خود دارای جایگاه ویژه ای در بین مخاطبین و اهل فن شده دومین رپرتوار خود را در ۳۰ آذر ماه همزمان با جشن شب یلدا در تالار رودکی به روی صحنه خواهد برد.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، اعضای این گروه قصد دارند با بازخوانی آثار قدیم موسیقی ایرانی در همه سبک ها به مخاطبین یادآوری کنند که سادگی یکی از مهمترین عوامل در ماندگاری و درخشش این قطعات است. چیزی که در دنیای مدرن و پیچیده ی امروز گم شده است.

    این اجرا شامل بازخوانی آثار بزرگانی چون استاد جواد معروفی، نصرا… زرین پنجه، مجید وفادار، مرتضی نی داوود، همایون خرم، عماد رام، دکتر محمد سریر و انوشیروان روحانی خواهد بود. در این کنسرت که در دو نوبت اجرا می شود، نگین سریر و مزدا انصاری با ساز پیانو و نیلوفر ابراهیمی با ساز فلوت مسعود یکتا را برای خواندن این آثار همراهی می کنند.

    شایان ذکر است که فروش بلیت این کنسرت از تاریخ ۲۲ آبان آغاز شده و علاقمندان به آثار موسیقی ایرانی می توانند از طریق سایت ایران کنسرت نسبت به تهیه بلیت این اجرا اقدام نمایند.

    https://musiceiranian.ir/?p=124912
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *