×
×

اثری از «مهدی مجتبایی»

  • کد نوشته: 128142
  • موسیقی ایرانیان
  • جمعه, ۳ام دی ۱۳۹۵
  • ۰
  • hot-topic-logo«مهدی مجتبایی»، موزیسین و خواننده ی موسیقی پاپ کشورمان، اولین آلبوم رسمی خود را با عنوان «خطای دید»، از سوی شرکت «سل فا»، به تهیه کنندگی «مجید طوسی» منتشر کرده و راهی بازار موسیقی کرد. این در حالیست که همزمان با انتشار «خطای دید»، می توان آن را از طریق «بیپ تونز» نیز به صورت قانونی دانلود نمود.
    +جزئیات کامل این اثر به همراه کاورهای آلبوم «خطای دید» را در ادامه دنبال کنید

    اثری از «مهدی مجتبایی»
  • «مهدی مجتبایی»، موزیسین و خواننده ی موسیقی پاپ کشورمان، اولین آلبوم رسمی خود را با عنوان «خطای دید»، از سوی شرکت «سل فا»، به تهیه کنندگی «مجید طوسی» منتشر کرده و راهی بازار موسیقی کرد. این در حالیست که همزمان با انتشار «خطای دید»، می توان آن را از طریق «بیپ تونز» نیز به صورت قانونی دانلود نمود.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، آلبوم «خطای دید» نخستین آلبوم رسمی «مهدی مجتبایی» ، آهنگساز، نوازنده ی گیتار و خواننده ی موسیقی پاپ کشور ماست که این اثر را با همکاری گروه «۴۰۴» به اجرا و ضبط در آورده است. حسن خدایی‌نیا (کمانچه)، فرشید ادهمی (گیتار الکتریک)، سینا نصرتی (سه‌تار) و علیرضا میرآقا (ترومپت و پرکاشن) نوازندگان این اثر و «مهدی غفوری»، «حسین آزاد» و «پوریا اخوان» ترانه‌سرایان این مجموعه هستند. تمام ملودی‌ها از ساخته های «مهدی مجتبایی» است و تنظیم و امور فنی مربوط به تولید آلبوم نیز بر عهده ی «مهدی مجتبایی» و «مهرداد ابراهیمی» بوده است.

    کار تازه ی «مهدی مجتبایی» و گروه «۴۰۴» شامل هفت تراک با عناوین «خطای دید»، «ماسکولین»، «ضد ماده»، «اینجا هوای سرده»، «ای عاشق»، «به زندگیم خوش اومدی» و «زمستون خدا» می باشد که به تهیه کنندگی «مجید طوسی» تولید شده .

    مجتبایی با قطعه ی «زمستون خدا سرده دمش گرم»، جایگاهی ویژه در ذهن مخاطبان ایجاد کرده و حال بعد از این موفقیت، گام بزرگتری برداشته و چند سال فعالیت مستمر با گروه ۴۰۴، آلبوم رسمی خود را منتشر کرده است.

    شایان ذکر است که گروه «۴۰۴» از سال ۱۳۸۶ فعالیت خود را آغاز کرده که از آن آغاز ارتباطشان با مهدی مجتبایی (گیتاریست،ملودی‌ساز و خواننده) و «مهدی ابراهیمی» (آهنگساز و تنظیم کننده) شکل گرفت. این دو موزیسین پس از تولید چند قطعه ی منتشر نشده، تک آهنگ معروف «زمستون خدا سرده دمش گرم» را به آهنگسازی و خوانندگی مجتبایی و تنظیم «مهدی ابراهیمی» به صورت اینترنتی در سال ۱۳۸۸ منتشر کردند و حال پس از سه سال فعالیت و تلاش نتیجه زحمات خود را در قالب یک آلبوم رسمی و مجاز منتشر می کنند.

    علاقه مندان برای تهیه آلبوم «خطای دید» به صورت نسخه اصلی میتوانند به مراکز معتبر فروش محصولات فرهنگی و هنری سراسر کشور مراجعه نمایند، همچنین این اثر از طریق سایت «بییپ تونز beeptunes.com» نیز به صورت دیجیتال قابل خریداری و دانلود قانونی است.

    +دموی قطعات آلبوم «خطای دید» را آنلاین بشنوید و در صورت تمایل پس از خرید دیجیتال، قانونی دانلود کنید (بییپ تونز)

    در ادامه می توانید کاورهای آلبوم «خطای دید» را مشاهده نمایید (برای بزرگنمایی تصاویر، بروی هر یک از عکسها کلیک کنید):

    https://musiceiranian.ir/?p=128142
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *