×
×

از خاطره با کیارستمی تا عدم اجرای موسیقی

  • کد نوشته: 127976
  • موسیقی ایرانیان
  • پنجشنبه, ۲ام دی ۱۳۹۵
  • ۰
  • حضور بنیامین بهادری در ویژه برنامه شب یلدای شبکه سوم با عنوان حرف تو برف، حواشی فراوانی را در پی داشت. این برنامه با اجرای فرزاد حسنی همراه بود و بنیامین بهادری در هنگام باز کردن دیوان حافظ با اشاره به اینکه یکی از بهترین نسخه های حافظ کتاب حافظ به روایت عباس کیارستمی است […]

    از خاطره با کیارستمی تا عدم اجرای موسیقی
  • حضور بنیامین بهادری در ویژه برنامه شب یلدای شبکه سوم با عنوان حرف تو برف، حواشی فراوانی را در پی داشت.

    این برنامه با اجرای فرزاد حسنی همراه بود و بنیامین بهادری در هنگام باز کردن دیوان حافظ با اشاره به اینکه یکی از بهترین نسخه های حافظ کتاب حافظ به روایت عباس کیارستمی است گفت: سال ۱۳۹۰ در کیش کنسرتی برگزار کردیم و با واسطه یکی از دوستان از عباس کیارستمی دعوت کردیم تا در کنسرت حضور پیدا کند. عباس کیارستمی محبت کرد و به کنسرت ما آمد و عکس هم گرفتیم ولی هیچ وقت پخش نکردیم بعد‌ها به یکی از دوستان ما گفت که من از بنیامین خوشم آمد به دلیل اینکه عکسی که از من گرفت را هرگز پخش نکرد و هر فرد دیگری بود آن عکس را فوری پخش می‌کرد.

    بنیامین بهادری افزود: امروز جای عباس کیارستمی بسیار خالی است هر چند دوست ندارم بگویم که او امروز حضور ندارد.

    بنیامین بهادری بازیگر فیلم سلام بمبئئ افزود: اولین فیلمی که بازی کردم  هم اکنون در حال اکران است و به من گفتند که اسم فیلم را نیاورم و من هم  اسم فیلم را در این برنامه نمی‌آورم ولی بسیار خوشحالم که مردم از فیلم استقبال کردند.

    از نکات دیگر این برنامه عدم اجرای بنیامین بود که در حالی که بسیاری از مخاطبان منتظر بودند تا بنیامین بهادری قطعاتی را اجرا کند اما وی هیچ قطعه‌ای را اجرا نکرد.

    https://musiceiranian.ir/?p=127976
       
    برچسب ها بنیامین بهادری

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *