×
×

در هشتمین نشست «گفتمان ضرب اصول»

  • کد نوشته: 127719
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۲۹ام آذر ۱۳۹۵
  • ۰
  • عملکرد دولت یازدهم در زمینه موسیقی در هشتمین نشست «گفتمان ضرب اصول» مورد نقد و بررسی قرار خواهد گرفت.
    +پیش از این، هفت جلسه از «گفتمان ضرب اصول» برگزار شده است

    در هشتمین نشست «گفتمان ضرب اصول»
  • عملکرد دولت یازدهم در زمینه موسیقی در هشتمین نشست «گفتمان ضرب اصول» مورد نقد و بررسی قرار خواهد گرفت.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، هشتمین جلسه از سلسله نشست های «گفتمان ضرب اصول» با موضوع «نقد و بررسی عملکرد دولت یازدهم در زمینه موسیقی» روز دوشنبه ۶ دی از ساعت ۱۷ در فرهنگسرای ارسباران برگزار خواهد شد.

    در این نشست علی مرادخانی معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، فردین خلعتبری موسیقیدان و آهنگساز، بابک چمن آرا ناشر و تهیه کننده موسیقی و رضا مهدوی به عنوان کارشناس مجری حضور خواهند داشت.

    در هشتمین نشست «گفتمان ضرب اصول» مسایل مختلفی چون وضعیت موسیقی کشورمان طی سه سال و نیم گذشته و همچنین عملکرد دولت در این مدت مورد بررسی قرار می گیرد.

    پیش از این، هفت جلسه از «گفتمان ضرب اصول» با موضوع «بررسی وضعیت موسیقی صدا و سیما»، «بررسی وضعیت ارکسترهای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی»، «بررسی عملکرد ۱۵ ساله خانه موسیقی»، «بررسی مشکلات کنسرت ها (اجراهای زنده)»، «بررسی نحوه برگزاری سی و یکمین جشنواره موسیقی فجر» و «نقد و بررسی عملکرد دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی» برگزار شده است.

    علاقمندان برای شرکت در این برنامه می توانند به فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان شریعتی، بالاتر از پل سید خندان، خیابان جلفا مراجعه کنند.

    https://musiceiranian.ir/?p=127719
       
    برچسب ها موسیقی

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *