×
×

گزارش متنی و تصویری «موسیقی ایرانیان» از کنسرت «سیامک عباسی» در تهران

  • کد نوشته: 127481
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۲۷ام آذر ۱۳۹۵
  • ۰
  • «سیامک عباسی» با همراهی ارکستری به رهبری «امیر عظیمی»، ۲۵ آذر ماه آخرین کنسرت پاییزی خود را به همت موسسه صوت «آوای هنر» در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی شهر تهران برگزار کرد.
    +در ادامه عکسهای «مرضیه امیری» از کنسرت «سیامک عباسی» را مشاهده نمایید
    +عباسی برای ضبط دومین آلبوم رسمی اش به اروپا می رود

    گزارش متنی و تصویری «موسیقی ایرانیان» از کنسرت «سیامک عباسی» در تهران
  • کنسرت سیامک عباسی

    «سیامک عباسی» با همراهی ارکستری به رهبری «امیر عظیمی»، ۲۵ آذر ماه آخرین کنسرت پاییزی خود را به همت موسسه صوت «آوای هنر» در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی شهر تهران برگزار کرد.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، عباسی خواننده آلبوم «خوشبختیت آرزومه» در این کنسرت با دکوری با حال و هوای زمستانی و اجرای گلچینی از قطعات منتشر شده اس به دیدار دوستدارانش رفت.

    ۲۹ شهریور ماه بود که انتظار هفت‌سالهٔ سیامک عباسی و مخاطبینش به پایان رسید و او بالاخره اولین کنسرتش را برگزار کرد. اجرایی که در آن مخاطبین برای نخستین بار با چهره‌اش مواجه شدند و پس از آن فصل جدیدی از زندگی هنری سیامک عباسی آغاز شد. او که حالا مشغول تولید دومین آلبومش است و آن را آلبومی می‌داند که استانداردهای موسیقی پاپ ایران را متحول خواهد کرد، برای دومین بار به اجرای کنسرت پرداخت.

    کنسرت سیامک عباسی

    سیامک عباسی چندی پیش در گفتگویی درباره آلبوم جدید خود چنین گفته است: «همین الان مشغول کار روی آلبوم دوم با تنظیم «امیر عظیمی» هستیم. قطعات انتخاب شده و تنظیم‌ها در حال انجام است و به زودی برای ضبط آلبوم دوم به اروپا می‌رویم. آلبوم قبلی فقط باب ورود من به مارکت موسیقی بود. اما در آلبوم جدید بیشتر به هیت شدن دقت کرده‌ام.»، این هنرمند همچنین درباره دلیل انتخاب اروپا برای ضبط آلبوم جدید توضیح داده: «با توجه سطح نوازندگی آن‌ها، امکاناتی که دارند -مثل سازهایشان- و تجربه‌ای که آنجا وجود دارد و سال‌ها است با هم ساز می‌زنند و هماهنگ هستند، کیفیت کار خیلی بهتر می‌شود. همچنین کیفیت صدابرداری آنجا خیلی بالا‌تر است. یکی از معضلاتی که همیشه در ایران وجود داشته این بوده که اینجا نمی‌توانیم آنسامبل ضبط کنیم. من همیشه می‌خواستم کار ارکسترال انجام دهم اما نه استودیوی مناسبی برای این کار هست که ارکس‌تر در آن اجرا و ضبط کند، نه امکانات استودیویی و نه اصلاً ارکستری در اختیار هست که بشود این کار را انجام داد. ارکسترهای اینجا یا دولتی‌اند یا دل‌مشغولی‌هایی دارند که نمی‌توانند با ما کار کنند. به همین دلیل ما مجبوریم با ارکسترهای خصوصی کشورهای دیگر این کار را انجام دهیم که همان‌جا هم امکان صدابرداری برای آنسامبل وجود داشته باشد. فکر می‌کنم این آلبوم کل استانداردهای مارکت موسیقی را جابه‌جا می‌کند. به‌شدت به این فکر کردیم که کار‌ها در این آلبوم هیت شوند. به لحاظ تنظیم و ارکس‌تر موسیقی، کاری بسیار متفاوت و قوی‌تر از موسیقی‌هایی است که تا به‌حال از من شنیده‌اید. اینکه مخاطب با یک کار جدید روبه‌رو می‌شود، شاید کمی ریسک باشد؛ اما به نظرم آن‌قدر فاکتورهای قوی دارد که این میزان از ریسک منطقی باشد.»

    در ادامه می توانید عکسهای «موسیقی ایرانیان» (مرضیه امیری) از  کنسرت «سیامک عباسی» (اجرای ۲۵ آذر ماه – سانس دوم) را مشاهده نمایید. (برای بزرگنمایی تصاویر، بروی هریک از عکسها کلیک کنید)

     

    https://musiceiranian.ir/?p=127481
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *