×
×

با آهنگسازی و آواز «حمید فردوسی»

  • کد نوشته: 127176
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۲۳ام آذر ۱۳۹۵
  • ۰
  • hot-topic-logoآلبوم موسیقی پاپ «ای خدا»، اثری با آهنگسازی و آواز «حمید فردوسی»، روانه ی بازار موسیقی شد. این در حالیست که همزمان با انتشار اثر، می توان آنرا به صورت قانونی از سایت «بیپ تونز» دانلود کرد.
    +جزئیات کامل این اثر به همراه کاورهای آلبوم «ای خدا» را در ادامه دنبال کنید

    با آهنگسازی و آواز «حمید فردوسی»
  • «ای خدا»

    آلبوم موسیقی پاپ «ای خدا»، اثری با آهنگسازی و آواز «حمید فردوسی»، روانه ی بازار موسیقی شد. این در حالیست که همزمان با انتشار اثر، می توان آنرا به صورت قانونی از سایت «بیپ تونز» دانلود کرد.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، «ای خدا»، نام آلبوم موسیقی در ژانر پاپ است که «حمید فردوسی»، آهنگسازی، آواز و پروسه ی نشر آنرا بر عهده داشته است و شامل ۸ قطعه بنامهای «دوستت دارم»، «شب مهتابی»، «سراب»، «روزای بی تو»، «بی تو صدام در نمیاد»، «دل من»، «بعضی شبا» و «ای خدا» می باشد.

    قطعات این آلبوم به نوازندگی «حمیدرضا نوری فر»، «فریدون فهیمی، حمید فردوسی»، «علی مافی»، «علیرضا مسعودپور» و بر سروده هایی از «حمید فردوسی»، «حمیدرضا نوری فر»، «محمدرضا نصر» به اجرا در آمده و تنظیم آنها را «حمیدرضا نوری فر» بر عهده داشته است.

    شایان ذکر است که علاقمندان می توانند جهت تهیه ی این آلبوم به مراجع معتبر فروش در بازار موسیقی مراجعه نموده و یا آنرا از طریق «بیپ تونز»، به صورت قانونی خریداری نمایند. گفتنی است تمامی حقوق مادی این اثر به مؤسسات خیریه ی «آمنه» و بهزیستی «وردآورد» اهدا می‌شود.

    +دموی قطعات آلبوم موسیقی «ای خدا» را آنلاین بشنوید و در صورت تمایل پس از خرید دیجیتال، قانونی دانلود کنید (بییپ تونز)

    در ادامه می توانید کاورهای آلبوم موسیقی «ای خدا» را مشاهده نمایید (برای بزرگنمایی تصاویر، بروی هر یک از عکسها کلیک کنید):

    https://musiceiranian.ir/?p=127176
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *