×
×

به مناسبت سالگرد سفر رهبری به کردستان

  • کد نوشته: 1270
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۲۰ام اردیبهشت ۱۳۸۹
  • ۰
  • به مناسبت سالگرد سفر مقام معظم رهبری به کردستان قطعه‌ موسیقی «میهمان مردم» در صدا و سیمای مرکز کردستان تولید شد. به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای مرکز کردستان، این قطعه دردستگاه شور و در واحد موسیقی مرکز تولید شده است. بر اساس این گزارش، قطعه‌ای دیگر […]

  • به مناسبت سالگرد سفر مقام معظم رهبری به کردستان قطعه‌ موسیقی «میهمان مردم» در صدا و سیمای مرکز کردستان تولید شد.

    به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای مرکز کردستان، این قطعه دردستگاه شور و در واحد موسیقی مرکز تولید شده است.
    بر اساس این گزارش، قطعه‌ای دیگر نیز با نام خوش آمدی و با موضوع سالگرد سفر رهبر معظم انقلاب به کردستان و بیان شور و احساسات مردم ولایتمدار استان در سفر میهمان بسیار عزیز به این دیارعلم‌دوست، فرهنگ‌پرور و میهمان‌نواز است.
    آهنگساز و تنظیم‌کننده قطعه میهمان مردم و خوش آمدی به ترتیب توسط راشد باباشهابی و پیمان سلیم‌فرد انجام شده و خواننده آنها محمدجواد شوهانی و از اشعار علی یونسی است.
    این گزارش حاکی است: دیدار یار نیز عنوان نمایشی است که به مناسبت سالگرد سفررهبر معظم انقلاب به کردستان در اردیبهشت ماه سال ۸۸ و به مدت ۳۰ دقیقه در صدای مرکز استان تولید شده است.
    این داستان در خصوص جوانی که شب عید پدرش در جبهه به شهادت رسیده است و پسر پدر را مکرر در خواب می‌بیند و پدر از او می‌خواهد برایش کاری انجام دهد، فردای آن روز وی تصمیم می‌گیرد به توصیه پدرش عمل کند، اما عوامل گوناگونی دست به دست هم می‌دهند تا پدر را از این کار باز دارند تا اینکه… .
    این نمایش که در شب سالروز ورود رهبر معظم انقلاب به کردستان از صدای مرکز پخش می‌شود، به نویسندگی، تهیه‌کنندگی و کارگردانی علی یونسی و بازی اکبر خلیلی، لادن کلوندی، شمسی حسینی، آزاد پیرخضری و هنگامه سبحانی تولید می‌شود.

    https://musiceiranian.ir/?p=1270
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *