×
×

حسین علیشاپور:

  • کد نوشته: 126640
  • موسیقی ایرانیان
  • جمعه, ۱۹ام آذر ۱۳۹۵
  • ۳ دیدگاه
  • حسین علیشاپور – خواننده موسیقی ایرانی – با بیان توضیح‌هایی درباره اجرایش در جشنواره موسیقی کلاسیک ایرانی، گفت که برای حضورش در جشنواره موسیقی فجر با مسئولان مذاکره‌هایی کرده است. با اشاره به برنامه‌ای که در نخستین دوره جشنواره موسیقی کلاسیک ایرانی دارد، اظهار کرد: در روز دوم این جشنواره (۲۰ آذرماه) همراه محمد آدینه […]

    حسین علیشاپور:
  • حسین علیشاپور – خواننده موسیقی ایرانی – با بیان توضیح‌هایی درباره اجرایش در جشنواره موسیقی کلاسیک ایرانی، گفت که برای حضورش در جشنواره موسیقی فجر با مسئولان مذاکره‌هایی کرده است.

    با اشاره به برنامه‌ای که در نخستین دوره جشنواره موسیقی کلاسیک ایرانی دارد، اظهار کرد: در روز دوم این جشنواره (۲۰ آذرماه) همراه محمد آدینه – نوازنده تار – برنامه‌ای را در قالب ساز و آواز اجرا خواهیم کرد. در این برنامه، گوشه‌هایی در دستگاه همایون اجرا خواهد شد.

    این خواننده موسیقی ایرانی ادامه داد: امیدوارم این برنامه روندی مقطعی به خود نگیرد و این جریان در طول سال ادامه یابد و طی آن، از همه هنرمندان استفاده شود. این جشنواره، از این نظر که به ریشه‌های موسیقی ملی توجه دارد و رپرتوارهای اجرایی آن نیز بر مبنای این توجه تعیین شده است، می‌تواند رونقی حتی مقطعی به این ژانر بدهد.

    علیشاپور درباره آلبوم‌هایی که در دست انتشار دارد، گفت: علاوه بر آلبوم «می‌رسد باران» به آهنگسازی سیامک جهانگیری و آلبوم دیگری به نام «کهن نوای نو» به آهنگسازی علیرضا مظفریان و تنظیم مصباح قمصری، آلبوم «صدایی نیست» ساخته نوید توسلی نیز در آستانه انتشار است.

    او بیان کرد: ۲۵ آذرماه در تالار دانشگاه هنر کرمانشاه، با نوازندگی سه‌تار سپهر شهبازی کنسرت ساز و آواز خواهم داشت. کنسرت با استاد هادی منتظری – نوازنده کمانچه – نیز ۲۰ دی‌ماه در همدان قطعی شده است و اجراهایی دیگر هم تا بهمن‌ماه برنامه ریزی شده که در صورت قطعی شدن به اطلاع خواهد رسید.

    علیشاپور درباره حضورش در سی‌ودومین جشنواره موسیقی فجر نیز گفت: برای حضور در جشنواره فجر صحبت‌هایی از سوی دوستان برگزارکننده شده که در صورت به نتیجه رسیدن، در جشنواره حاضر خواهم بود.

    به گزارش ایسنا، علیشاپور مردادماه امسال تور کنسرتی را به همراه حمید متبسم – آهنگساز و نوازنده تار و سه‌تار – برگزار کرده است.

    https://musiceiranian.ir/?p=126640
       
    برچسب ها حسین علیشاپور

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *