×
×

عنوان شد

  • کد نوشته: 1266
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۲۰ام اردیبهشت ۱۳۸۹
  • ۰
  • نسرین ناصحی خواننده کلاسیک از برگزای کنسرتی ویژه بانوان در نیمه دوم امسال خبر داد. نسرین ناصحی خواننده کلاسیک و عضو کانون خوانندگان کلاسیک خانه موسیقی  گفت: در این کنسرت که نیمه دوم سال برگزار خواهد شد من به همراه شهلا میلانی خواننده کلاسیک و نیلوفر بدره کوهی نوازنده پیانو ویژه بانوان به روی صحنه […]

  • نسرین ناصحی خواننده کلاسیک از برگزای کنسرتی ویژه بانوان در نیمه دوم امسال خبر داد.
    نسرین ناصحی خواننده کلاسیک و عضو کانون خوانندگان کلاسیک خانه موسیقی  گفت: در این کنسرت که نیمه دوم سال برگزار خواهد شد من به همراه شهلا میلانی خواننده کلاسیک و نیلوفر بدره کوهی نوازنده پیانو ویژه بانوان به روی صحنه می‌رویم و بعد از سالها دوری از اجرا کنسرتی را برگزار خواهیم کرد.
    وی ادامه داد: از زمانی که جشنواره موسیقی بانوان حذف شد ما دیگر کنسرتی را برگزار نکردیم اما امسال تصمیم داریم به صورت شخصی چنین کنسرتی را برگزار نماییم.
    این خواننده بیان داشت: ما در این کنسرت همانند اجراهای گذشته‌مان قطعات کلاسیک و آوازهای ملل را با پیانوی بدره کوهی می‌خوانیم.
    ناصحی در خصوص زمان و مکان این کنسرت اظهار داشت: زمان به طور دقیق مشخص نیست اما قطعا نیمه دوم سال خواهد بود همچنین این برنامه را یا در فرهنگسرای نیاوران و یا در تالار وحدت برگزار خواهیم کرد.
    ناصحی در خاتمه خاطر نشان کرد: این کنسرت همانند اجراهای سابق ما با همان فرم و مبنای موسیقایی برگزار خواهد شد.

    https://musiceiranian.ir/?p=1266
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *