×
×

«بربلندای زاگرس» از «سامان علی پور» منتشر خواهد شد

  • کد نوشته: 125986
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۱۳ام آذر ۱۳۹۵
  • ۰
  • تور کنسرت «سامان علی پور» به همراهی همنوازان «آوای پارسیان»، دی ماه سال جاری در تهران و شهرستان ها برگزار خواهد شد.
    +به همت «پروین سرلک» مدیر برنامه های سامان علی پور سالروز تولد این خواننده در میان هواداران و اعضای گروه جشن گرفته شد

    «بربلندای زاگرس» از «سامان علی پور» منتشر خواهد شد
  • photo_2016-12-03_12-06-34تور کنسرت «سامان علی پور» به همراهی همنوازان «آوای پارسیان»، دی ماه سال جاری در تهران و شهرستان ها برگزار خواهد شد.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، همزمان با تمرینات و آغاز تور کنسرت های «سامان علی پور» خواننده، نوازنده، آهنگساز و همنوازان آوای پارسیان، به همت «پروین سرلک» مدیر برنامه های سامان علی پور سالروز تولد این خواننده در میان هواداران و اعضای گروه جشن گرفته شد.

    سامان علی پور در حاشیه این مراسم ضمن تشکر از بانیان برنامه و ابراز خوشحالی فراوان از این اتفاق، خبر از غافلگیری مخاطبانش و ایجاد فضای نو در کار های اجرایی و نوید ارایه ی چند اثر به صورت موزیک ویدیو در سبک کاری کاملا متفاوت داد و در رابطه با کنسرت ها ی اجرایی گفت که قطعات لری و کردی با تنظیماتی بر اساس ارکسترال ایرانی و نوین و از ساخته های خود، با نگرشی امروزی و با لهجه و گویش های خاص مناطق لرنشین و کرد نشین، با استفاده از تم های رایج رقص و آیین های کهن موسیقی زاگرس، تقدیم مخاطبان خواهد شد. همچنین گروه اجرایی او، متشکل از نوازندگان لر و کرد بر اساس سیطره بر لهجه ی اجرایی میباشد که ملاک حفظ تنالیته و سنوریته ی صحیح در موسیقی فولک و بومی است.

    سامان علی پور متولد ۱۲ اذرماه ۶۷ در خرم آباد از پدری لر و مادری کرد میباشد که علاوه بر خوانندگی، دستی در تدریس موسیقی، نوازندگی و پژوهش موسیقی دارد و از کودکی تحت تعلیم استاتید نامدار موسیقی ملی بوده است. درخشش او طی سالهای اخیر در جشنواره های ملی و بین المللی و برگزاری کنسرت های متعدد در سراسر کشور و سالن های مطرح از جمله فعالیت های بوده که باعث تثبیت جایگاهش در موسیقی نواحی ایران شده است.

    شایان ذکر است که جدیدترین اثر «سامان علی پور» با عنوان «بربلندای زاگرس» به زودی منتشر خواهد شد،

    در ادامه می توانید عکسهایی از تمرین گروه همنوازان «آوای پارسیان» را ببینید.

    https://musiceiranian.ir/?p=125986
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *