×
×

آغاز بلیت فروشی کنسرت «کیهان کلهر» در تهران

  • کد نوشته: 125844
  • موسیقی ایرانیان
  • جمعه, ۱۲ام آذر ۱۳۹۵
  • ۳ دیدگاه
  • از روز شنبه، ۱۳ آذرماه بلیت‌فروشی کنسرت «پردگیان باغ سکوت» با اجرای کیهان کلهر آغاز می‌شود.
    +کیهان کلهر «پردگیان باغ سکوت» را در همراهی با نوید افقه (تنبک)، هادی آذرپیرا (تار)، و علی بهرامی فرد (سنتور) روی صحنه خواهد برد

    آغاز بلیت فروشی کنسرت «کیهان کلهر» در تهران
  • imageکنسرت «پردگیان باغ سکوت» ۱۴ و ۱۵ دی‌ماه امسال در تالار وحدت اجرا خواهد شد.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، از روز شنبه، ۱۳ آذرماه بلیت‌فروشی کنسرت «پردگیان باغ سکوت» با اجرای کیهان کلهر آغاز می‌شود.

    این مجموعه کنسرت که پس از برگزاری کنسرت‌های دونوازی‌اش همراه اردال ارزنجان از ۱۳ تا ۱۶ آذرماه در تالار وحدت، برگزار خواهد شد، در روزهای ۱۴ و ۱۵ دی ماه امسال دوباره در تالار وحدت روی صحنه خواهد رفت.

    کیهان کلهر «پردگیان باغ سکوت» را در همراهی با نوید افقه (تنبک)، هادی آذرپیرا (تار)، و علی بهرامی فرد (سنتور) روی صحنه خواهد برد. این کنسرت روزهای ۲۰ و ۲۱ آذرماه در تالار حافظ شیراز، ۲۳ آذرماه در سالن سینما شهید آوینی بوشهر و ۲۵ آذرماه در تالار آفتاب شهر اهواز نیز برگزار خواهد شد. این تور در ادامه تور دور ایران است که کلهر از اردیبهشت‌ماه امسال آغاز کرده است.

    همچنین با هدف ترویج موسیقی سنتی و اصیل ایرانی و حمایت از علاقه‌مندان به موسیقی در مناطق محروم ایران، کیهان کلهر قصد دارد در این تور، کنسرت‌های رایگان در مناطق محروم کشور برگزار کند. به همین منظور، او بعد از برگزاری کنسرت در شهرهای بوشهر، شیراز، اهواز به مناطق محروم ایران سفر می‌کند.

    این کنسرت‌ها دی‌ماه در شهرهای تربت حیدریه و زاهدان برگزار خواهند شد که براساس اعلام این گزارش، موسیقیدان‌ها حاضر به برگزاری کنسرت در این نواحی نیستند، با وجود این‌که مردم این نواحی عشق و شعور بالایی نسبت به موسیقی ایرانی دارند.

    https://musiceiranian.ir/?p=125844
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *