×
×

اثری به آهنگسازی، تنظیم و خوانندگی «آیسا حیدری»

  • کد نوشته: 125736
  • موسیقی ایرانیان
  • پنجشنبه, ۱۱ام آذر ۱۳۹۵
  • ۰
  • hot-topic-logoآلبوم موسیقی پاپ و تلفیقی «بخشش» اثری به آهنگسازی، تنظیم و خوانندگی «آیسا حیدری» منتشر و با تیراژ گسترده در سراسر کشور در دسترس مخاطبین قرار گرفت.
    +کاورها و جزئیات کامل آلبوم موسیقی «بخشش» را در ادامه ببینید و همچنین قطعه «رسوایی» از این اثر را رایگان دانلود و آنلاین بشنوید!

    اثری به آهنگسازی، تنظیم و خوانندگی «آیسا حیدری»
  • heidari2آلبوم موسیقی پاپ و تلفیقی «بخشش» اثری به آهنگسازی، تنظیم و خوانندگی «آیسا حیدری» منتشر و با تیراژ گسترده در سراسر کشور در دسترس مخاطبین قرار گرفت.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، آلبوم موسیقی «بخشش» با صدای «آیسا حیدری»، مجموعه ایست با ۱۱ قطعه بنام های «رسوایی»، «نقاشی»، «دلتنگی»، «ژست تکراری»، «دلخوشی»، «تحقیر»، «تکلیف روشنه»، «بخشش»، «عیدانه»، «چه خوشحالم» و قطعه ی بی کلام «رسوایی» که ترانه سرایان آن «غزل نودهی» و «هادی دشتی» بوده اند.

    این اثر که صمد برقی (ویولن)، امیر فرهنگ اسکندری (تار)، علی فربد نیا (کلارینت، ساکسیفون)، آیسا حیدری (پیانو، گیتار، سینتی سایزر و سازهای الکترونیک)، به نوازندگی قطعات آن پرداخته اند، در استودیو پردیس به ضبط رسیده است.

    نام آلبوم برگرفته از یکی از قطعات آن است که با موضوع استغفار و طلب بخشش ساخته و پیش تر به شکل تک آهنگ منتشر و با استقبال خوبی مواجه شده است، قطعات دیگر اثر هم در سبک های تلفیقی و حال و هوایی عاطفی اجرا شده اند.

    مجوز آلبوم «بخشش» از طریق مؤسسه ی «نوا گستر آپادانا» صادر شده و این اثر را می توان به صورت قانونی از سایت های «بیپ تونز» و «ریتمو» خریداری و یا جهت خرید حضوری به مراجع معتبر خرید در بازار موسیقی مراجعه کرد.

    در ادامه می توانید قطعه «رسوایی» از آلبوم «بخشش» را با اجازه صاحب اثر و در جهت معرفی بیشتر این آلبوم به مخاطبین، آنلاین بشنوید و در صورت تمایل دانلود نمایید.

    +دانلود رایگان تک آهنگ «رسوایی» از آلبوم بخشش

    قطعه رسوایی را آنلاین بشنوید:

     

     

    +دموی قطعات آلبوم موسیقی «بخشش» را آنلاین بشنوید و در صورت تمایل پس از خرید دیجیتال، قانونی دانلود کنید (بیپ تونز)

    در ادامه می توانید کاورهای آلبوم موسیقی «بخشش» را مشاهده نمایید (برای بزرگنمایی تصاویر، بروی هر یک از عکسها کلیک کنید):

    https://musiceiranian.ir/?p=125736
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *