×
×

اواسط آذرماه ۱۳۹۵

  • کد نوشته: 125681
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۹ام آذر ۱۳۹۵
  • ۰
  • کنسرت «نوای گلچین»، با خوانندگی «مرجانه و منیژه گلچین»، هنرپیشگان نام آشنای کشورمان، اواسط آذرماه ۱۳۹۵ در «تالار وحدت» برگزار خواهد شد.
    +جزئیات کامل به همراه پوستر این کنسرت

    اواسط آذرماه ۱۳۹۵
  • photo_2016-11-29_11-46-30کنسرت «نوای گلچین»، با خوانندگی «مرجانه و منیژه گلچین»، هنرپیشگان نام آشنای کشورمان، اواسط آذرماه ۱۳۹۵ در «تالار وحدت» برگزار خواهد شد.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، خواهران گلچین، مرجانه و منیژه که از نام های آشنا و کهنه کار سینما و تلویزیون کشور بوده و از محبوبیت خاصی نیز برخوردارند، به تازگی به زمره ی دیگر بانوان عرصه ی موسیقی پیوسته و «مرجان گلچین» با سرپرستی گروه «نوای گلچین» و همراهی خواهرش «منیژه گلچین»، کنسرتی را طی دو تاریخ ۱۵ و ۱۶ آذر ماه در «تالار وحدت» تهران، به روی صحنه خواهند برد.

    در این کنسرت، مینو اصحابى (نوازنده ویولن و کمانچه)، آوا ایوبى (نوازنده بأس)، ملودى پازوکى (نوازنده پیانو)، نازنین پدرثانى (نوازنده تنبک و دایره)، ترگل خلیقى (نوازنده تار) و صدا صدیقى (نوازنده قانون) با رهبرى «امیر صادقین» و مدیریت هنرى «ماهان حیدرى»، خواهران گلچین را همراهى خواهند کرد.

    «منیژه گلچین»، فارغ‌التحصیل هنرستان موسیقى تهران است و در همکاری با «مرجانه گلچین» که براى نخستین بار پای به عرصه ی آواز زنده می گذارد مجموعه ای بی شک مورد استقبال را ارائه خواهند کرد. البته مرجانه نیز با موسیقى بیگانه نیست. او نیز فارغ‌التحصیل هنرستان موسیقى و تحصیل‌کرده در شاخه نوازندگى تئاتر است و این دو خواهر، برادرزاده های استاد «نادر گلچین» یکی از موزیسین‌های شناخته‌شده ی کشورمان می باشند.
    در دو سال گذشته مسئله آواز بانوان سینما گر با استقبال فراوانی مواجه شده و شهره سلطانی، هنگامه قاضیانی از جمله فعالان این عرصه هستند.

    شایان ذکر است که کنسرت «نوای گلچین»، به تهیه‌کنندگی «امید معلم»، «آذر معماریان» و «فرزام شکارى»، طی دو تاریخ ۱۵ و ۱۶ آذرماه، ساعت ۱۵ در «تالار وحدت» برگزار خواهد شد.

    https://musiceiranian.ir/?p=125681
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *