×
×

آغاز بلیت فروشی

  • کد نوشته: 125678
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۹ام آذر ۱۳۹۵
  • ۰
  • نخستین جشنواره ی موسیقی کلاسیک ایرانی از ۱۹ تا ۲۴ آذر ماه ۱۳۹۵ برگزار می گردد. این در حالیست که جدول زمانبندی و برنامه های اجرایی این رویداد هنری نیز مشخص شده است.
    +جزئیات کامل به همراه جدول کامل برنامه زمانبندی اجراهای این جشنواره

    آغاز بلیت فروشی
  • ۲۰۱۳۰۷۲۴۱۶۴۸۵۸_۷۰۹نخستین جشنواره ی موسیقی کلاسیک ایرانی از ۱۹ تا ۲۴ آذر ماه ۱۳۹۵ برگزار می گردد. این در حالیست که جدول زمانبندی و برنامه های اجرایی این رویداد هنری نیز مشخص شده است.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، جشنواره ی موسیقی کلاسیک ایرانی طی تاریخ های ۱۹ تا ۲۴ آذر ماه سال جاری اجرا می شود که در دو بخش اصلی (تالار رودکی) و بخش جنبی (سالن نغمه‌ی فرهنگسرای بهمن) انجام خواهد پذیرفت. از برنامه های در نظر گرفته شده برای این جشنواره می توان به «ساز و آواز»، «تکنوازی سازهای ایرانی» و «گروه نوازی» اشاره نمود.

    بر اساس برنامه ریزی های انجام شده و جدول جشنواره، اولین روز این رویداد، ۱۹ آذر ماه به زمان خیری (تکنوازی نی)، امیر اثنی عشری (آواز) و علی رضایی (تار)، قاسم حیدرزاده (تکنوازی تار)، مهران زمانی‌یکتا (آواز) و مهدی تیموری (نی) در «تالار رودکی» و بهرام ساعد (تکنوازی تار) در «فرهنگسرای بهمن» اختصاص خواهد داشت.

    روز شنبه ۲۰ آذرماه، مرتضی صنایعی و شایان یزدی‌زاده (دونوازی نی و تنبک)، حسین علیشاپور (آواز) و محمد آدینه‌محمدی (تار)، هم‌نوایانِ روناک، رسول رهو (آواز) و نادر فولادی نسب (تار و سه تار) به اجرای برنامه خواهند پرداخت. همچنین «تالار رودکی» میزبان مهدی رستمی (تکنوازی سه‌تار)، محمد اسماعیل قنبری (آواز) و حمید برزویی (سنتور)، از گروه نقش نیز مهدی امامی (آواز) و امیر شریفی (تار،سه تار) خواهد بود. در این تاریخ گروه موسیقی هنرستان موسیقی پسران تهران نیز به سرپرستی کاوان کریمی در «فرهنگسرای بهمن» به اجرا می‌پردازند. گروه سروا با سرپرستی همایون سبزواری و مسعود یونسی و گروه راوی به سرپرستی سهیل کاکاوند دیگر گروه های اجرا کننده در این روز می باشند.

    روز یکشنبه، ۲۱ آذر ماه، علی کاظمی (تک‌نوازی تار)، محمد ملا آقایی (آواز) و محمد عشقی (سنتور)، گروه هم‌نوازان خاموش با آواز داریوش کاظمی بخش اول اجراهای تالار رودکی را به خود اختصاص می دهند در سئانس دیگر این سالن، گروه اورانوس با حضور آیدین علیانسب و علیرضا وکیلی‌منش رپرتوار آماده شده ی خود را ارائه خواهند کرد.

    دوشنبه ۲۲ آدرماه، سعید نایب‌محمدی (تک‌نوازی عود) مهدی شهسوار (آواز) و راستین شفیعی (تار)، گروه کلون زمان به سرپرستی حمید قنبری، مهیار طریحی(سنتور) با همراهی جعفر قاضی عسگر (تنبک)، در سئانس اول، اشکان کمانگری (آواز) و طینوش بهرامی (سه تار) و اجرای گروه ژاو به سرپرستی سیاوش کامکار در سئانس دوم «تالار رودکی»، برنامه های اجرایی این روز می باشند.

    اولین اجرا از آخرین روز این جشنواره، سه شنبه، ۲۳ آذر ماه به دو نوازی سامر حبیبی (کمانچه) و بهنام معصومی (تنبک) اختصاص خواهد داشت. امید مظهری (آواز)، آریا محافظ (سنتور)، گروه امیرجاهد با حضور حسین روزبهانی و علی یاری‌پور دیگر گروه های اجرا کننده می باشند. همچنین مریم خدابخش (عود) و عسل ملک‌زاده (سازهای کوبه‌ای)، محمود مخدوم (آواز) و المیرا مردانه (کمانچه) و در پایان این مجموعه پوریا اخواص (آواز) و علی‌اصغر عربشاهی (تار) اجراهای خود را ارائه می کنند.

    شایان ذکر است که این اجراها دردو مجموعه ی «تالار رودکی» -خیابان حافظ، خیابان استاد شهریار، جنب تالار وحدت- و «فرهنگسرای بهمن» -انتهای بزرگراه شهید نواب صفوی، میدان بهمن، خیابات شهید وفایی- برگزار خواهد شد و علاقمندان می توانند جهت تهیه ی بلیط به سایت www.tiwall.com مراجعه نمایند.

    photo_2016-11-29_11-27-50

    https://musiceiranian.ir/?p=125678
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *