×
×

به آهنگسازی «مجید انتظامی»

  • کد نوشته: 125078
  • موسیقی ایرانیان
  • جمعه, ۲۸ام آبان ۱۳۹۵
  • ۰
  • hot-topic-logoآلبوم موسیقی فیلم «کربلا جغرافیای یک تاریخ»، به آهنگسازی «مجید انتظامی» آهنگساز سرشناس کشورمان، از سوی مرکز موسیقی حوزه ی هنری منتشر شد. این در حالیست که همزمان با انتشار اثر، می توان آنرا از طریق سایت «بیپ تونز»، به صورت قانونی دانلود کرد.
    +کاورها و جزئیات کامل آلبوم موسیقی فیلم «کربلا جغرافیای یک تاریخ» را در ادامه ببینید

    به آهنگسازی «مجید انتظامی»
  • ۴۴۰۱۳۱-۰۲۱۰۰۵۴۹۲۸۷p01آلبوم موسیقی فیلم «کربلا جغرافیای یک تاریخ»، به آهنگسازی «مجید انتظامی» آهنگساز سرشناس کشورمان، از سوی مرکز موسیقی حوزه ی هنری منتشر شد. این در حالیست که همزمان با انتشار اثر، می توان آنرا از طریق سایت «بیپ تونز»، به صورت قانونی دانلود کرد.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، این آلبوم شامل قطعاتی ساخته شده برای فیلمی با همین عنوان می باشد که با مضمونی از حماسه ی کربلا تولید شده و یک اثر عاشورایی محسوب می شود.

    «علی جعفری پویان»، «پریچهر خواجه»، «پاشا هنجنی»، «کوروش بزرگ پور»، «هومن نامداری»، «حسین شریفی»، «میلاد عباسی»، «فرزاد بیژنی»، «مجید انتظامی»، «ناصر رحیمی»، «شهرام غلامی»، «پورنگ پورشیرازی»، «مهرداد عالمی»، «کریم قربانی»، «مازیار ظهیرالدینی»، «پریا خوش آهنگ»، «علی رحیمیان»، «میلاد عالمی»، «نیما زاهدی» و «ارسلان کامکار» و…از جمله نوازندگانی هستند که در این اثر به نوازندگی پرداخته اند.

    شایان ذکر است که علاقمندان می توانند آلبوم موسیقی فیلم «کربلا جغرافیای یک تاریخ»، به آهنگسازی «مجید انتظامی» را از سایت «بیپ تونز» دانلود کرده یا از منابع معتبر فروش بازار موسیقی تهیه نمایند.

    +دموی قطعات آلبوم موسیقی «کربلا جغرافیای یک تاریخ» را آنلاین بشنوید و در صورت تمایل پس از خرید دیجیتال، قانونی دانلود کنید (بیپ تونز)

    در ادامه می توانید کاورهای آلبوم موسیقی «کربلا جغرافیای یک تاریخ» را مشاهده نمایید (برای بزرگنمایی تصاویر، بروی هر یک از عکسها کلیک کنید):

    https://musiceiranian.ir/?p=125078
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *