×
×

به سرپرستی «محسن شریفیان» با رپرتوار جدید

  • کد نوشته: 125035
  • موسیقی ایرانیان
  • پنجشنبه, ۲۷ام آبان ۱۳۹۵
  • ۰
  • گروه موسیقی بوشهری «لیان» به سرپرستی «محسن شریفیان»، کنسرت زمستانی خود را در دی ماه ۱۳۹۵ در تهران به روی صحنه می برد.
    +جزئیات به همراه پوستر این کنسرت

    به سرپرستی «محسن شریفیان» با رپرتوار جدید
  • photo_2016-11-16_17-57-03گروه موسیقی بوشهری «لیان» به سرپرستی «محسن شریفیان»، کنسرت زمستانی خود را در دی ماه ۱۳۹۵ در تهران به روی صحنه می برد.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، کنسرت «لیان»، طی دو تاریخ ۴ و ۵ دی ماه سال جاری در «تالار وحدت» به همت موسسه ی «کامیاب بهاران» و به تهیه کنندگی «علی حق‌شناس» برگزار خواهد شد.

    «محسن شریفیان» و آثار بیاد ماندنی و خوش نوای جنوبی اش با همراهی گروه «لیان» مخاطبان را لحظه به لحظه پیگیر فعالیت های خود کرده و جایگاهی خاص خود در بین هواداران یافته است.حضور «جناب خان» عروسک محبوب خندوانه در آخرین کنسرت تهران گروه لیان خبر پرسر و صدای آخرین اجرای این گروه بود که به شدت مورد توجه رسانه ها قرار گرفت.

    «محسن شریفیان» طی روزهای گذشته و با حضور در نمایشگاه مطبوعات تهران، درباره آخرین کنسرت گروه موسیقی «لیان» و حضور جناب خان گفته بود: «من با آقای بحرانی دوست هستم و هر کاری که از عهده‌ام بر بیاد، برای‌ مجموعه‌شان انجام می‌دهم. حضور کاراکتر جناب‌خان در کنسرت من یک اتاق غیررسمی و غیر قراردادی بود و فقط به خاطر دوستی بین من و آقای بحرانی به وجود آمد. کاراکتر جناب‌خان نقش قابل‌توجهی در تبلیغ موسیقی بومی ایران دارد و هر راهی که بتواند به موسیقی بومی ایران کمک کند مورد استقبال من قرار می‌گیرد.»

    بلیت فروشی این کنسرت از طریق سایت ایران کنسرت آغاز شده است و علاقمندان می توانند جهت تهیه بلیت این کنسرت اقدام نمایند.

    https://musiceiranian.ir/?p=125035
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *