×
×

پیمان ناصح‌پور عنوان کرد:

  • کد نوشته: 1248
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۱۹ام اردیبهشت ۱۳۸۹
  • ۰
  • به دنبال اجرای نوازندگان سنتور و تنبک در کتابخانه برلین،‌ آلمانی‌ها پس از شنیدن این کنسرت بسیار شگفت‌زده شدند. پیمان ناصح‌پور نوزانده تنبک مقیم آلمان در گفت‌وگو با خبرنگار موسیقی فارس گفت: کنسرت موسیقی در کتابخانه برلین را با همکاری رضا برون و مجید سعیدی، نوازندگان سنتور مقیم برلین، جهت معرفی موسیقی ایرانی با موفقیت […]

  • به دنبال اجرای نوازندگان سنتور و تنبک در کتابخانه برلین،‌ آلمانی‌ها پس از شنیدن این کنسرت بسیار شگفت‌زده شدند.

    پیمان ناصح‌پور نوزانده تنبک مقیم آلمان در گفت‌وگو با خبرنگار موسیقی فارس گفت: کنسرت موسیقی در کتابخانه برلین را با همکاری رضا برون و مجید سعیدی، نوازندگان سنتور مقیم برلین، جهت معرفی موسیقی ایرانی با موفقیت برگزار کردیم.
    وی ادامه داد: در این کنسرت ابتدا بنده چند دقیقه در مورد تنبک صحبت کردم و بعد با اجرای تکنوازی تنبک تلاش کردم انگشت گذاری های گوناگون تنبک را به شنوندگان ارایه دهم. سپس با رضا برون در قالب دونوازی، دستگاه شور را به صورت یک چهارمضراب از رضا برون و بداهه نوازی در شور معرفی کردیم.
    این نوازنده تنبک بیان داشت: کار رضا برون بسیار مورد توجه قرار گرفت، زیرا که ایشان نابینا هستند و همه از قدرت، سرعت و تکنیک وی شگفت زده شدند.
    وی بیان داشت: قسمت دوم برنامه در قالب دونوازی سنتور توسط رضا برون و مجید سعیدی برگزار شد که این بخش نیز مورد توجه بسیار مخاطبان قرار گرفت.
    ناصح‌پور در خاتمه خاطرنشان کرد: رضا برون و بنده در نظر داریم کنسرت‌های دیگری به صورت آموزشی-پژوهشی در آلمان برگزار کنیم.

    https://musiceiranian.ir/?p=1248
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *