×
×

به آهنگسازی «سعید فرج پوری» و آواز «جمال کردستانی»

  • کد نوشته: 124692
  • موسیقی ایرانیان
  • جمعه, ۲۱ام آبان ۱۳۹۵
  • ۱ دیدگاه
  • hot-topic-logohot-topic-logoآلبوم موسیقی «با تو می‌خوانم» اثری از گروه موسیقی «دستان»، به آهنگسازی «سعید فرج‌پوری» و آواز «جمال کردستانی» توسط نشر موسیقی نوفه در بازار موسیقی کشور منتشر شد. این در حالیست که همزمان با انتشار اثر، می توان آن را بصورت آنلاین نیز از طریق سایت «بیپ تونز» خریداری کرد.
    +کردستانی: همواره مشتاق بودم که با ترکیب اصلی گروه دستان برنامه مشترکی داشته باشم که در نهایت این اتفاق افتاد و به اجرای کنسرت و ضبط آلبوم «با تو می خوانم» انجامید

    به آهنگسازی «سعید فرج پوری» و آواز «جمال کردستانی»
  • گروه دستان و جمال کردستانی

    گروه دستان و جمال کردستانی

    آلبوم موسیقی «با تو می‌خوانم» اثری از گروه موسیقی «دستان»، به آهنگسازی «سعید فرج‌پوری» و آواز «جمال کردستانی» توسط نشر موسیقی نوفه در بازار موسیقی کشور منتشر شد. این در حالیست که همزمان با انتشار اثر، می توان آن را بصورت آنلاین نیز از طریق سایت «بیپ تونز» خریداری کرد.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، «با تو می خوانم» جدیدترین اثر گروه «دستان» است که آواز آن را «جمال کردستانی» خوانده است. «حمید متبسم»، «حسین بهروزی‌نیا»، «سعید فرج‌پوری»، «پژمان حدادی» و «بهنام سامانی» اعضای آشنای دستان را تشکیل می‌دهند. به علاوه نام «حامد افشاری» نیز در این اثر به عنوان نوازنده مهمان به چشم می‌خورد. قطعات و تصانیف این آلبوم ساخته «سعید فرج پوری» است و موسیقی دستان مثل همیشه با حفظ چهارچوب های کلاسیک، پویایی خود را نیز دارد. دستان با رنگ آمیزی‌هایی که توسط سوال و جواب سازها ایجاد شده سعی در ایجاد تنوع و زیبایی داشته و این کار را با موفقیت انجام داده است.

    کردستانی در گفتگو با «موسیقی ایرانیان» درباره همکاری اش با دستان چنین می گوید: «گروه دستان یکی از باسابقه ترین گروه های موسیقی کشور مان بوده و اعضای آنهم همه از اساتید مطرح و شناخته شده می باشند. آنها در ۲۵ سال گذشته با خوانندگان مختلفی از پیش کسوت گرفته تا جوان همکاری داشته و امروز میتوان حاصل این فعالیت و تجربه را در توان اجرایی گروه مشاهده کرد. من نیز با وجود اینکه پیش ازین کنسرت های مختلفی را به سرپرستی استاد بهروزی نیا و استاد فرجپوری بصورت جداگانه اجرا نموده بودم ولی همواره مشتاق بودم که با ترکیب اصلی گروه دستان نیز برنامه مشترکی داشته باشم که در نهایت این اتفاق افتاد و به اجرای کنسرت و ضبط آلبوم «با تو می خوانم» انجامید.»

    جمالِ صلواتیِ کردستانی، خوانندهء موسیقی ایرانی و کُردیِ ساکن ونکوور، متولد ۱۳۴۰ در شهر سنندج است. وی فعالیت در زمینهء موسیقی را به طور جدی از سال ۱۳۵۹ در «خانه فرهنگ» سنندج آغاز کرد. از سال ۱۳۶۷ به مدت دو سال آموزش ردیف های آوازی را نزد استاد احمد حلی در شهر کاشان آغاز و پس از آن به مدت ۶ سال این دوره ها را نزد استاد صدیق تعریف ادامه داد. این فراگیری ها و هنر اندوزی ها به این مراحل ختم نشده و جناب کردستانی با ورود به محضر استاد محسن کرامتی ردیف های آوازی و مرکب خوانی شیوهء استاد شجریان را نیز آموخت. از ۱۳۷۸ تا به امروز نیز به تدریس آواز و صدا سازی مشغول بوده و درسال های اخیرهم در اشاعهء موسیقی و تحدیداٌ آواز ایرانی به علاقمندان خارج از کشور تلاش بسیار نموده است.

    علاقه مندان برای تهیه آلبوم «با تو می‌خوانم» به صورت نسخه اصلی میتوانند به مراکز معتبر فروش محصولات فرهنگی و هنری سراسر کشور مراجعه نمایند، همچنین این اثر از طریق سایت «بیپ تونز beeptunes.com» نیز به صورت دیجیتال قابل خریداری و دانلود قانونی است.

    +دموی قطعات آلبوم «با تو می‌خوانم» را آنلاین بشنوید و در صورت تمایل پس از خرید دیجیتال، قانونی دانلود کنید (بیپ تونز)

    در ادامه می توانید کاورهای آلبوم «با تو می‌خوانم» را مشاهده نمایید (برای بزرگنمایی تصاویر، بروی هر یک از عکسها کلیک کنید):

    https://musiceiranian.ir/?p=124692
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *