×
×

به آهنگسازی «کیوان ساکت» و خوانندگی «مجتبی عسگری»

  • کد نوشته: 124663
  • موسیقی ایرانیان
  • جمعه, ۲۱ام آبان ۱۳۹۵
  • ۲ دیدگاه
  • همکاری دوباره ی «کیوان ساکت» و «مجتبی عسگری»، آذر ماهِ سال جاری و در قالب کنسرتی با عنوان «ریشه در خاک وطن»، در کانادا به روی صحنه می رود.
    +جزئیات کامل این کنسرت به همراه پوستر

    به آهنگسازی «کیوان ساکت» و خوانندگی «مجتبی عسگری»
  • مجتبی عسگری

    مجتبی عسگری

    همکاری دوباره ی «کیوان ساکت» و «مجتبی عسگری»، آذر ماهِ سال جاری و در قالب کنسرتی با عنوان «ریشه در خاک وطن»، در کانادا به روی صحنه می رود.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، کنسرت «ریشه در خاک وطن»، به آهنگسازی و نوازندگی «کیوان ساکت»، آواز «مجتبی عسگری» و همراهی گروه موسیقی «وزیری»، طی دو تاریخ ۹ دسامبر سال جاری (۱۹ آذر ماه) و ۱۱ دسامبر (۲۱ آذر ماه)، به ترتیب در تورنتویِ کانادا و دانشگاه واترلو به اجرا در خواهد آمد.

    در این کنسرت که به همت «انجمن ایرانیان دانشگاه یورک و واترلو» برگزار می گردد، کیوان ساکت با آهنگسازی و نوازندگی تار، به اتفاق اعضای گروهش سعید نعیمى منش (سنتور)، کورش بابایى (کمانچه)، بامداد فتوحى (تنبک) و سامان شاهى (پیانو)، قطعاتی را با آواز «مجتبی عسگری»، خواننده ی نام آشنای موسیقی ایرانی، تقدیم مخاطبان می کنند.

    شایان ذکر است که آلبوم «خروش» به آهنگسازی «مجید درخشانی» و آواز «مجتبی عسگری»، پس از مدت ها فراز و فرود، سرانجام، تابستان سال جاری روانه ی بازار موسیقی شد. از دیگر آلبوم های منتشر شده با صدای این خواننده می توان به «اندیشه های خاموشی»، «۱۰ تصنیف» (مجموعه ای به همکاری چند آهنگساز و خواننده) و …اشاره کرد.

    photo_2016-11-11_05-38-46

    https://musiceiranian.ir/?p=124663
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *