×
×

سیامک سپهری خبر داد:

  • کد نوشته: 12452
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۱۴ام تیر ۱۳۹۰
  • ۴ دیدگاه
  • سیامک سپهری از انتشار آلبوم بعدی گروه رستاک که به موسیقی مناطق دیگری از کشورمان پرداخته است، در پاییز و زمستان سال ۹۰ خبر داد

  • سیامک سپهری از انتشار آلبوم بعدی گروه رستاک که به موسیقی مناطق دیگری از کشورمان پرداخته است، در پاییز و زمستان سال ۹۰ خبر داد.

    سیامک سپهری سرپرست گروه رستاک و نوازنده تار در گفت و گو با خبرنگار موسیقی خبرگزاری سینمای ایران گفت: در حال حاضر مشغول آماده کردن آلبوم بعدی گروه رستاک هستیم که با همان محوریت موسیقی اقوام کار شده است اما سعی مان بر این است که این مجموعه به چند منطقه دیگر هم بپردازد. تا اینجا آماده سازی سه تا چهار قطعه از موسیقی ها آماده شده است که به زودی ضبط آن ها را هم آغاز خواهیم کرد.

    وی افزود: به جز تنظیم ها که به فراخور هر قطعه و منطقه ای تغییر می کند تفاوت اصلی این آلبوم با کار قبلی مان در مناطقی است که به آن پرداخته می شود. ما در این مجموعه تا به امروز به مناطقی مثل مازندران، جنوب ایران، بوشه، موسیقی قشقایی و موسیقی فارس پرداخته ایم و احتمالا سه منطقه دیگر هم وجود دارد که هنوز خیلی قطعی نشده است.دیگر تفاوت این البوم با کار قبلی در این است که احتمالا در شکل تدریجی این آلبوم تغییراتی ایجاد می شود.

    سپهری درخصوص اینکه این آلبوم در چه مرحله ای قرار دارد و جزییات آن گفت: این آلبوم فعلا در مرحله ساخت و تنظیم قرار دارد و قطعات هنوز کامل نشده اند پس از آماده شدن آن ها ضبط آلبوم انجام می شود. قطعات به صورت فولکلور است یعنی سالیان سال خوانده و اجرا شده است و از فیلتر زمان و اشخاص زیادی گذشته است و آن چیزی که ما در حال حاضر داریم ساخته و پرداخته یک ذهن یا فرد خاصی نیست، یک جامعه فرهنگی و یک اجتماع این قطعات را شکل داده اند.

    وی در ادامه گفت: این کار به قدری حواشی و امکانات زیادی می خواهد که نمی شود زمان مشخصی برای انتشار آن تعیین کرد ولی تلاش ما این است که تا پایان سال وارد بازار شود یا پاییز یا زمستان کار آماده شود. هنوز نامی برای این آلبوم در نظر گرفته نشده است.

    https://musiceiranian.ir/?p=12452
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *