×
×

طی آذر و دی ما امسال

  • کد نوشته: 124256
  • موسیقی ایرانیان
  • پنجشنبه, ۱۳ام آبان ۱۳۹۵
  • ۱ دیدگاه
  • «کیهان کلهر» و «اردال ارزنجان»، طی آذر و دی ماه سال جاری، در تهران و چند شهرستان به برگزاری کنسرت می‌پردازند.
    +کنسرت کیهان کلهر در شهرستان ها با همراهی گروه «پردگیان باغ سکوت» خواهد بود

    طی آذر و دی ما امسال
  • ۶a827570dcf7b375b8f894e999318cf4«کیهان کلهر» و «اردال ارزنجان»، طی آذر و دی ماه سال جاری، در تهران و چند شهرستان به برگزاری کنسرت می‌پردازند.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، در کانال تلگرام رسمی کیهان کلهر آمده است: «کیهان کلهر در آذر و دی ماه سال جاری در تهران و شهرهای شیراز، بوشهر، اهواز، همدان، تبریز، اردبیل، رشت، کرمان، زاهدان، اراک و سنندج کنسرت‌هایی‌ را برگزار خواهد کرد. این کنسرت‌ها همراه با اردال ارزنجان، موسیقی‌دان اهل کشور ترکیه در تهران و گروه «پردگیان باغ سکوت» در شهرستان‌ها اجرا می‌شوند. اطلاعات بیشتر در مورد تاریخ، جزئیات برنامه و چگونگی فروش بلیت‌های کنسرت به زودی اعلام خواهد شد.»

    کیهان کلهر به عنوان نوازنده کمانچه و آهنگساز، هنرمندی شناخته شده در جهان است. او با هنرمندان مختلف از فرهنگ‌های دیگر از جمله اردال ارزنجان از ترکیه، شجاعت حسین‌خان از هند، یویوما (آمریکایی چینی تبار)، عالیم قاسمف از جمهوری آذربایجان، بروکلین رایدر از آمریکا و … همنوازی داشته است. همچنین همکاری کلهر با ارکستر فیلارمونیک نیویورک، کوارتت کرونوس و گروه سازهای بادی هلند او را به هنرمندی بین‌المللی تبدیل کرده است.

    اردال ارزنجان نوازنده باغلاما و موسیقی‌دان اهل کشور ترکیه است. ارزنجان در پاییز سال ۲۰۰۴ همراه با کیهان کلهر کنسرت‌های مختلفی در کشورهای مختلف برگزار کردند. آنها هم چنین یک آلبوم به نام «باد» (تا بیکران دوردست) نیز منتشر کردند. ارزنجان به همراه کلهر برای نخستین بار در ایران، در شهریور ماه ۱۳۸۹ در تالار وحدت تهران به اجرای کنسرت پرداخت.

    https://musiceiranian.ir/?p=124256
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *