×
×

به خوانندگی «قاسم مطهری»

  • کد نوشته: 123660
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۲ام آبان ۱۳۹۵
  • ۰
  • hot-topic-logoآلبوم موسیقی مذهبی «قصه کربلا» به خوانندگی «قاسم مطهری»، از سوی مرکز موسیقی «حوزه هنری» منتشر و راهی بازار موسیقی کشور شد که همزمان با پخش، این اثر به صورت مجازی و از طریق سایت «بیپ تونز» نیز در دسترس مخاطبین قرار گرفته است.
    +کاورها و جزئیات کامل آلبوم موسیقی «قصه کربلا» را در ادامه ببینید

    به خوانندگی «قاسم مطهری»
  • ۸۴۳۳۵۴-۰۲۱۰۲۹۵۱۲۸۱p01آلبوم موسیقی مذهبی «قصه کربلا» به خوانندگی «قاسم مطهری»، از سوی مرکز موسیقی «حوزه هنری» منتشر و راهی بازار موسیقی کشور شد که همزمان با پخش، این اثر به صورت مجازی و از طریق سایت «بیپ تونز» نیز در دسترس مخاطبین قرار گرفته است.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، آلبوم «قصه کربلا» در فضایی از موسیقی مذهبی به اجرا در آمده است که ۹ قطعه ی «تکنوازی نی»، «کشته کربلا»، «لاله سرخ»، «سزای دینداری»، «تکنوازی نی۲»، «قصه کربلا»، «هم ساختم هم سوختم»، «وضو خونین» . «تکنوازی نی۳» کل این مجموعه ی موسیقایی را تشکیل می دهند.

    «قاسم مطهری» علاوه بر خوانندگی این اثر با همکاری «داوود ورزیده»، آهنگسازی قطعات را نیز بر عهده داشته است. همچنین «داوور ورزیده» و «امید سیاره» به تنظیم قطعات پرداخته اند.

    نوازندگان «جابر اطاعتی»، «داوود ورزیده»، «مشتاق قره داش خانی»، «امیرحسین رضا»، نشهرام غلامی»، «سینا جهان آبادی»، «ناصر رحیمی»، «کریم قربانی» در آلبوم «قصه کربلا» به هنرنمایی پرداخته اند و شعرهای انتخابی قطعات از سروده های «سیف فرغانی»، «محسن طالعی نیا»، «محسن رشید»، «اکبر محمدیان»، «ناصر فیض» و «سید تقی سیفی» می باشند.

    علاقه مندان برای تهیه آلبوم «قصه کربلا» به صورت نسخه اصلی میتوانند به مراکز معتبر فروش محصولات فرهنگی و هنری سراسر کشور مراجعه نمایند، همچنین این اثر از طریق سایت «بیپ تونز beeptunes.com» نیز به صورت دیجیتال قابل خریداری و دانلود قانونی است.

    +دموی قطعات آلبوم «قصه کربلا» را آنلاین بشنوید و در صورت تمایل پس از خرید دیجیتال، قانونی دانلود کنید (بیپ تونز)

    در ادامه می توانید کاورهای آلبوم «قصه کربلا» را مشاهده نمایید (برای بزرگنمایی تصاویر، بروی هر یک از عکسها کلیک کنید):

    https://musiceiranian.ir/?p=123660
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *